رئیسی: امروز وظیفه ما تلاش مضاعف برای گشودن گره های زندگی مردم است

رئیسی: امروز وظیفه ما تلاش مضاعف برای گشودن گره های زندگی مردم است

رئیس جمهور با بیان اینکه خدمت رسانی سریع و به موقع به مردم باعث افزایش امید و ثبات مردم در حفظ انقلاب و کشور می شود، خطاب به مسئولان تاکید کرد: امروز وظیفه من و شماست که برای گره گشایی از زندگی مردم تلاش مضاعف کنیم. با ردیابی و حل آنها.» سؤالات و مشکلات کشور.

سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای اداری شهرستان پاکدشت ضمن قدردانی از حضور و استقبال گرم مردم پاکدشت از دولت تدبیر و امید گفت: شهرستان پاکدشت از ویژگی های مهمی چون همجواری با پایتخت، زیارتی بودن برخوردار است. مسیر امام رضا (ع) و همچنین ظرفیت بسیار خوبی چون مراکز علمی، دانشگاهی و سمیناری وجود دارد که توجه ویژه مسئولین موجب رشد و توسعه این منطقه خواهد شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه هدف دولت تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت دار در کشور است، افزود: پروژه کمربندی پاکدشت و همچنین خط لوله فاضلاب بهداشتی که بهره برداری از آن منجر به کشت پایدار سطح وسیعی از آن می شود. زمین های کشاورزی، با سرعت بیشتری پیگیری خواهد شد.

رئیسی با بیان اینکه حوزه گل و گیاه پاکدشت به گونه ای پیشرفت کرده است که امروزه برخی آن را پایتخت گل و گیاه کشور می دانند، تصریح کرد: متاسفانه هنوز این ظرفیت بسیار ارزشمند نه تنها برای مردم سایر استان ها به خوبی شناخته نشده است. و بلکه مردم تهران قطعا اگر قسمت گل و گیاه در شهرستان پاکدشت معرفی شود، این منطقه به یکی از مراکز مهم گردشگری تبدیل خواهد شد.

رئیس جمهور افزود: اقتصاد گردشگری هم اشتغال و هم درآمدزایی را برای مردم این منطقه به همراه خواهد داشت.

رئیسی به موضوع متروی پاکدشت نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به همجواری این شهر با تهران، پروژه مترو یکی از ضروریات است، اما مسئولان متولی برای ساخت آن منتظر بودجه نباشند، شرکت های مهم و فعال منطقه باید نسبت به اجرای آن اقدام کنند. با مشارکت آنها برای ساخت این پروژه گام بردارند و دولت نیز در این زمینه مشارکت خواهد داشت.

رئیس جمهور همچنین به نیاز شهرستان پاکدشت به استادیوم ورزشی اشاره کرد و گفت: قطعاً باید برای جوانان این منطقه کار ویژه ای انجام شود و احداث استادیوم ورزشی یکی از اقداماتی است که قطعا برای مردم این منطقه موثر خواهد بود. جوانان پاکدشت.

رئیسی در بخشی دیگر از سخنان خود در جلسه شورای اداری شهرستان پاکدشت تاخیر 17 ساله ساخت شهرک امیرالمومنین (ع) در آن شهرستان را به دلیل مشکلات اداری تاسف بار خواند و گفت: امروز بروکراسی اداری به یکی از موانع جدی پیشرفت کشور تبدیل شده است که باید هر چه زودتر حل شود. مسئولان این شهرستان باید نسبت به رفع مشکل اقدام کرده و ظرف مدت یک ماه زمین های این شهرستان را به مردم تحویل دهند.

رئیس جمهور مهمترین مولفه قدرت ما را مردم همیشه در صحنه عنوان کرد و تصریح کرد: امروز دشمن سعی دارد این مردم را ناامید کند، در چنین شرایطی تمام تلاش ما برای ایجاد امید برای مردم به موقع است. اقدامات

رئیسی با بیان اینکه سیاست بی ثباتی و ناامنی کشور مانند سیاست تحریم به فضل الهی و با حضور و همراهی مردم شکست خورده است، تصریح کرد: این حمایت و جایگاه مردم بر عهده ماست. افسران برای حل مشکلاتی که با آن روبرو هستند سخت تلاش کنند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه خدمت رسانی سریع و به موقع به مردم امید و پایداری آنان را در دفاع از انقلاب و کشور افزایش می دهد، خطاب به مسئولان تاکید کرد: امروز وظیفه من و شماست که برای گره گشایی از زندگی مردم تلاش مضاعف کنیم. با پیگیری و حل مسائل و مشکلات کشور.

دیدگاهتان را بنویسید