رئیسی: نیروهای ارزشی و انقلابی در اردوگاه خنثی سازی تحریم ها مشغول هستند/ زندگی مردم را به مذاکره گره نمی زنیم

رئیسی: نیروهای ارزشی و انقلابی در اردوگاه خنثی سازی تحریم ها مشغول هستند/ زندگی مردم را به مذاکره گره نمی زنیم

روز جدید : رئیس جمهور ابراهیم رئیسی گفت: مهمتر از لغو تحریم ها ایجاد قرارگاه خنثی سازی تحریم هاست که به شدت مورد جفا قرار گرفته و نیروهای ارزشی و انقلابی برای رفع مشکلات تلاش می کنند. وی افزود: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است. هر که بخواهد یا نخواهد، می داند یا نداند، اگر با قدم خود کاری کند که مردم را ناامید و ناامید کند، در جهت دشمن حرکت کرده است. استراتژی.”

رئیس جمهور گفت: دلیل اینکه روحانیت با همه شایعات و تهمت ها در دل مردم است این است که علمای دین در جایگاه دین هستند نه سیاست. همچنین وقتی بحث جهاد را مطرح کردند، خودشان در جبهه شور و شوق داشتند.
سیدابراهیم رئیسی ظهر امروز در کنگره چهار هزار شهید روحانی در مصلای شهر مقدس، اظهار کرد: باید در این کنگره شرکت می کردم اما شرایط به گونه ای بود که به علما و خانواده شهدا تبریک بصری و احترام گذاشتم.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه خداوند متعال به رحمت خود کتاب ها و رسولانی را برای هدایت انسان نازل کرده است، افزود: بشریت انسان در پرتو انس با وحی شکل می گیرد و با خدا معلمان بشریت پیامبر بزرگ و قدرت های الهی هستند. و امامان پیشوایان دینی هستند.

رئیس جمهور از علمای دین به عنوان جانشینان پیامبران نام برد و گفت: این افراد نقش مهمی در اعتلای معرفت و احیای فطرت خود و همچنین در تحقق ارزش های دینی دارند.

وی با تاکید بر اینکه علما باید در مبارزه با ظلم و تبعیض نقش آفرینی کنند، گفت: علمای دین این مسیر را گذرانده اند و الگویی برای همه شده اند، زندگی علمای بزرگ بر این اساس است، تفسیر و تبیین دین و مهارت های دینی. و مبارزه با فساد و ظلم از مهمترین وظایف این افراد بود.

* شهدای روحانی از هیچکس برای مخالفت و بصیرت نترسیدند

رئیسی با بیان اینکه روحانیت در طول تاریخ همواره رهبران و معلمان بزرگ بشریت بوده اند، گفت: امام بزرگوار در مبارزه با ظلم و تبیین دین و مبارزه با فساد و تبعیض نیز الگو هستند، بزرگان حوزه علمیه. در کوم به پیروی از خط امام ادامه می دهند و در این عرصه مهم است که بدانیم شهدای روحانی از مقاومت، مقاومت، مقاومت، ایجاد مقاومت و بصیرت آفرینی و همیشه به وظیفه خود هراسی نداشتند.

وی با اشاره به اینکه علما در انواع سختی ها همواره در کنار مردم بوده اند، گفت: در این شرایط روحانیت تلاش زیادی برای خدمت به مردم انجام داد. بنده با روسای چند بیمارستان تماس گرفتم و ایشان گفتند که عرصه های جهاد و ایثار وجود دارد، «روحانیون بیمارستان متوجه شدند که این قشر را با مردم بیشتر می شناسند.

رئیسی گفت: دلیل اینکه روحانیت با همه شایعات و تهمت ها در دل مردم است این است که علمای دین در جایگاه دین هستند نه سیاست. علاوه بر این، زمانی که بحث جهاد را مطرح کردند، خودشان در جبهه شور و شوق داشتند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد شهدا در بین اقشار بین اقشار جامعه بین روحانیت توزیع می شود و این آمار نشان از رهبری این قشر در امر جهاد دارد و این بدان معناست که روحانیت کمترین درآمد و بیشترین نقش را در نظام اسلامی دارد. .

رئیس دولت سیزدهم با اشاره به نحوه زندگی شهدای مقتل حرم رضوی گفت: این شهدا در دل مردم جای دارند.

وی خطاب به خانواده های معظم شهدا گفت: خون پاک شهدا گره از دنیا باز کرد و خون شهدا ادامه خون اباعبدالله(ع) و عواقب و برکات این خون است. در آینده پاک تر خواهد شد.”

رئیسی با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا چهره جاهلیت مدرن در جهان نمایان شده است، گفت: آنچه از دوران بعثت اسلامی در منطقه شاهد هستیم به برکت خون شهداست.

وی با تاکید بر اینکه خون شهدا گره از مشکلات جهان اسلام می گشاید، گفت: باید پیام شهدا را بشنویم که پاسداری و استقلال، مقاومت در برابر دشمنان، سازندگی کشور، حل معیشت مردم، توجه. مردم، وحدت و انسجام ملی را بشنوند و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند.

رئیسی گفت: ما در حمایت مردم از انقلاب، اسلام و رهبری تردید نداریم اما در پوشش خدمت به مردم دیدیم که صداقت با مردم برای رسیدن به اهداف چقدر موثر است. “

وی ادامه داد: در جنگ سایبری در یک مقطعی تمام پمپ بنزین های کشور تعطیل شد اما مردم با هوشیاری دشمن را ناکام گذاشتند، در بحث توزیع یارانه دشمن اهدافی را دنبال می کرد که مردم آن را خنثی کردند.

رئیسی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیه کردند که مردم با طرح اصلاح اقتصادی همکاری کنند و مردم به لطف خداوند متعال پشتوانه خوبی داشته باشند.

رئیس جمهور گفت: امروز با یاری خداوند، راهنمایی ها و حمایت کارشناسان، مشکلات مردم به ویژه معیشت را حل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در حالی که پیگیر بحث مذاکره هستیم اما تحریم را چیزی نمی دانیم که بخواهیم جلوی زندگی مردم را بگیریم. اینطور نخواهد بود که جلوی پیشرفت کشور را بگیریم که بخواهیم دیگران برای ما تصمیم بگیرند و همه جا اعلام کرده ایم که راهبرد ما تدبیر رهبری است.

رئیسی گفت: مهمتر از لغو تحریم ها ایجاد قرارگاه خنثی سازی تحریم هاست که به شدت مورد جفا قرار گرفته و نیروهای ارزشی و انقلابی برای رفع مشکلات تلاش می کنند.

وی افزود: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است. هر که بخواهد یا نخواهد بداند یا نکند، اگر با قدم خود کاری کرد که مردم را ناامید و ناامید کرد، در مسیر راهبرد دشمن حرکت کرده است و همه باید کاری کنند که امید در ملت ایجاد شود. «نظام اسلامی حرکت کنید.

رئیس دولت سیزدهم گفت: آینده کشور را بسیار روشن و امیدوارکننده می دانم و تلاشم این است که شبانه روز به برکت خون شهدا عمل کنم تا مردم عزیز احساس عدالت و امنیت کنند و فکر می کنم این چنین است. دست یافتنی و دست یافتنی

دیدگاهتان را بنویسید