آفت باندبازی و زندگی قبیله ای در گچساران/ از مسئولان دردی داریم، مردم با وجود گرانی همچنان مشغول کار هستند.

وی افزود: خبرنگاران عزیز باید رویکردی انقلابی در حل مسائل و مشکلات داشته باشند و در این راستا مسئولیت بزرگی در طرح مطالبات بر دوش رسانه هاست، هرچند فکر می کنم در این مدت خبرنگاران نیز نسبت به آنها کم لطفی کرده اند. روند..

رمضانی تصریح کرد: در بحث کمک های مردمی مردم گچاران واقعاً می دانند که دستشان در جیب است و روحیه این مردم از گذشته تا کنون چنین بوده است. در برنامه ها و مناسبت های مختلف احساس وظیفه می کنند و همچنان کار می کنند.

c6df5340 e535 4def 9648 d7008b959f5d خبر خاکستری

نماینده رسمی طریق الکربلای گچساران ادامه داد: باید توجه داشت که خبرنگاران مانند یک شهر هستند که باید لحظات مثبت را برجسته کنند و به برخی مشکلات توسعه منطقه نقد منصفانه داشته باشند.

وی افزود: در سال های اخیر تعداد کاروان های اربعین حسینی را در این شهر به وضوح مشاهده کردیم و همگان دیدند که موکب های زیادی نیز در این راستا به زائران اربعین خدمت رسانی کردند و جریان قدردانی از زائران اربعین نیز در نوع خود. جالب هم بود.

رمضانی تصریح کرد: همه می دانیم که گچساران فرصت های زیادی دارد، هرچند مشکلاتی هم ریشه در زندگی عشایری، باندهای سیاسی و در یک کلام سیاسی کاری در این شهرستان دارد که خود نوعی آفت است، هرچند که مردم گچساران آن ها را به خود مشغول کرده اند. مذهبی و عاشق انقلاب هستند.

وی بیان کرد: از این رو همه باید برای رفع ایرادات تلاش کنیم، ارتباط با مردم لازمه کار رسانه است، هرچند معتقدم نقش رسانه در امید آفرینی مهم است و اولویت رسانه ها امید آفرینی خواهد بود. همراه با پوشش مشکلات


3e2b53b5 6253 445f 951b 79543f2499ab خبر خاکستری

نماینده رسمی موکب طریق الکربلی گفت: همانطور که می دانیم تدبیر سیاستمداران و طراحان نقشه های استکبار در جهت ناامید کردن ملت های اسلامی است و دشمنان همواره سعی در ایجاد فضای تیره و تار برای آینده مسلمانان دارند. جوامع با ایجاد یأس و ناامیدی

وی ادامه داد: امروز جامعه جهانی غرب به بن بست رسیده و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در دنیا به نمایش گذاشته شده است که نمونه ای از این آهنگ «سلام فرمانده» به اقصی نقاط جهان راه یافته و در راهی که دشمنان را تکان داد

رمضانی تصریح کرد: با این حال باید مراقب عملیات روانی دشمن نیز بود و رسالت مهم خبرنگاران در مقابله با فتنه ها و ترفندهای شوم دشمنان، ایجاد امید در جامعه با رویکرد جهادی خواهد بود.

مسئول پیاده روی کربلا ادامه داد: در سال 95 با تعدادی از جوانان و فرهنگیان شهرستان جلسه ای تشکیل دادیم و مقرر شد موکب در بوستان شهدای این شهر راه اندازی شود زیرا به دلیل به اهمیت این موضوع که گچ بری ها در این دروازه ورودی استان خوزستان است و موکب پذیرای خیل عظیمی از زائران اربعین خواهد بود.

وی تصریح کرد: از این رو موکب کربلا علاوه بر خدمت رسانی به زائران اربعین در حادثه سیل لرستان در پلدختر نیز اجرایی شد به طوری که در شبانه روز 15 هزار کیسه غذا بین مردم سیل زده توزیع شد. در سیل خوزستان و زلزله شدید نیز خدمات قابل توجهی به مردم ارائه کرد.

رمضانی گفت: امروز خادمان زیادی در موکب کربلای گچساران به مردم خدمت می کنند. در ایام کرونا با دستور مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به مومنه، اقدامات مناسبی نیز در این زمینه انجام شد و با کمک خادمان موکب و گروه های جهادی بسیج، جامعه هدف شناسایی و اقدامات لازم را انجام داد. نیز گرفته شدند.


eaa0bd9e e9e9 44af 99ce a0934de24216 خبر خاکستری

وی افزود: لازم به ذکر است که موکب کربلا نیز با حمایت مردمی خدمات رسانی می کند و به هیچ جریان و گروه سیاسی وابسته نیست و امروز به لطف خداوند 12 موکب در ارائه خدمات مطلوب به مردم فعال هستند. زائران اربعین در این شهر و اینکه در چه خدمتی هستند از خدمات زائرین اربعین حسینی بالاتر خواهد بود.

مسئول پیاده روی کربلای معلی ادامه داد: مردم گچساران بیش از حد انتظار تلاش و همکاری می کنند. در بحث عید قربان با کمک خیرین 72 قربانی در 12 منطقه محروم و محروم شهرستان توزیع شد که اقدام بسیار ارزشمندی بود که توسط خود مردم انجام شد که به خوبی نشان می دهد مردم همچنان پیگیر کار هستند. موکب در جهت خدمات رسانی بهتر حتی با گرانی و مشکلات اقتصادی و معیشتی.

رمضانی همچنین گفت: متأسفانه در بحث کارهای فرهنگی از برخی مسئولان شهرستان دردسرهای زیادی داریم، هرچند معتقدم غدیر باید به عنوان عید بزرگ مسلمین برجسته شود و انتظار این است که ظهور شهر در این ایام عید نیز با روزهای دیگر متفاوت خواهد بود.»

خبرنگار: مرادی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید