رئیسی: اینترنت با کیفیت و پرسرعت باید در دسترس مردم باشد

210288 934 خبر خاکستری

روز جدید رئیسی با اشاره به سیاست دولت برای ارائه اینترنت باکیفیت و پرسرعت گفت: وزارت ارتباطات موظف است زیرساخت های لازم را فراهم کند تا مردم بتوانند از مزایای اینترنت امن، باکیفیت و پرسرعت بهره ببرند.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور روز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به امکانات معنوی در ماه‌های مبارک رجب، شعبان و رمضان، تاکید کرد: این کار را انجام دهیم.

رئیسی در این خصوص افزود: سازمان اداری و کارگری باید سازوکاری برای اصلاح مشکلات اداری بیابد و نسبت به اصلاح آنها اقدام کند.

رئیس جمهور ادامه داد: برای شفافیت و نظارت بر سلامت اداری لازم است ارائه خدمات عمومی در بستر فناوری اطلاعات با جدیت پیگیری شود.

رئیسی با اشاره به سیاست دولت مبنی بر ارائه اینترنت باکیفیت و پرسرعت گفت: وزارت ارتباطات موظف است زیرساخت های لازم را فراهم کند تا مردم بتوانند از مزایای اینترنت امن، باکیفیت و پرسرعت برخوردار شوند.

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود بر اهمیت درختکاری تاکید و بر توسعه عرصه های سبز و حفظ محیط زیست با روش های علمی تاکید کرد.

رئیسی اجرای مصوبات شورای عالی ایرانیان را مهم دانست و گفت: یکی از وظایف مهم شورای عالی ایرانیان تسهیل سرمایه گذاری و جذب سرمایه برای ایرانیان مقیم خارج از کشور است که تضمین اصل و سود سرمایه الزامی است.

دیدگاهتان را بنویسید