رئیسی تاکید کرد: تلاش جدی دستگاه ها برای خونخواهی از عاملان و طراحان اصلی توطئه اخیر

رئیسی تاکید کرد: تلاش جدی دستگاه ها برای خونخواهی از عاملان و طراحان اصلی توطئه اخیر

روز جدید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با تاکید بر لزوم پیگیری جدی شهادت امیر احمدی، از تلاش جدی همه دستگاه های مسئول برای خونخواهی از عاملان اصلی این جنایت و طراحان توطئه اخیر علیه کشور خبر داد.

رئیس جمهور در گفتگو با خانواده شهید سلمان امیراحمدی امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مرهون جایگاه ملت ایران و تلاش هزاران شهید دانست و بر تلاش و همت همه از این سرمایه ملی محافظت کنند.

سیدابراهیم رئیسی در گفتگوی تلفنی با خانواده شهید مدافع امنیت سلمان امیراحمدی گفت: مهمترین سرمایه ایران اسلامی مردان و زنان خانواده شهید امیراحمدی هستند که در مقاطع مختلف با چالش ها و خطرات مختلفی روبرو هستند. کشور را نجات دهید و مردم آسیب نبینند.

رئیس جمهور با تسلیت به خانواده شهید امیر احمدی، فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از مهمترین مولفه های اقتدار ملی در ایران دانست و افزود: آنچه جمهوری اسلامی را در عرصه مقابله مستمر سربلند و پیروز نگه می دارد. با انواع تهدیدها، توطئه ها و اقدامات خصمانه، سرمایه اجتماعی، وحدت کلمه و فرهنگ ایثار و شهادت.

رئیسی امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مدیون جایگاه ملت ایران و تلاش هزاران شهید دانست و بر تلاش همگان برای حفظ این سرمایه ملی تاکید کرد.

رئیسی با تاکید بر لزوم پیگیری جدی حادثه تلخ شهادت امیر احمدی، از تلاش جدی تمامی دستگاه های مسئول برای خونخواهی از عاملان اصلی این جنایت و طراحان توطئه اخیر علیه کشور خبر داد.

رئیسی در پایان از تلاش شبانه روزی تمامی نیروهای امنیتی برای حفظ آرامش و امنیت کشور قدردانی کرد و تصریح کرد: خداوند این تلاش ها را در پیشگاه خداوند متعال موفق و موید کند.

دیدگاهتان را بنویسید