تدارک کانون وکلا برای پیگیری خونخواهی حاج قاسم

ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798565

صلواتی گفت: بر اساس قانون مجازات اسلامی ایران، دادگاه ها مجاز به رسیدگی به این موضوع به منظور رسیدگی به خونخواهی حاج قاسم هستند و کانون آمادگی دارد تا به این موضوع ورود کرده و رسیدگی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نرگس صلواتی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی در خصوص انتقام خون حاج قاسم گفت: طبق قانون مجازات اسلامی دادگاه های ایران حق رسیدگی به پرونده خون حاج قاسم را دارند و دادگاه های بین المللی باید وارد شوند که متاسفانه هنوز کاری انجام نداده اند اما کانون وکلا آماده است. «برای ورود به این سؤال و ادامه این سؤال.

رئیس کانون وکلای دادگستری اصفهان افزود: ضرورت این موضوع اجتناب ناپذیر است که خون به ناحق ریخته شد و ایران باید این موضوع را جدی بگیرد که شخصیت بزرگ حاج حاجیم که تروریستی معرفی شد اما واقعاً شبیه آن نبود. این، باید باشد. ما پیگیر موضوع خونریزی هستیم و این یک تعهد است که باید فوراً انجام شود.

وی تاکید کرد: مذاکره با آمریکا خط قرمز روابط بین‌الملل ما است و قطعاً هیچکس بدون اذن مقام معظم رهبری و ارکان نظام و با توجه به سابقه جنایات مقامات آمریکایی علیه ایران، اجازه مذاکره ندارد. هرگز از حافظه تاریخی مردم ایران پوشیده نمی شود و تطهیر نمی شود و مجازات این جنایتکاران پیش شرط این مذاکرات است.

صلواتی در پایان گفت: در نهایت باید اعلام کنم که آمریکا معتقد بود با شهادت حاج قاسم جمهوری اسلامی از بین می رود اما باید بدانند که امروز همه مردم حاج قاسم هستند و راه و منش او ادامه خواهد داشت چرا که حاج قاسم تبدیل به یک مدرسه شد و تا زمانی که آن مکتب باقی است، آمریکا کاری از پیش نخواهد برد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید