رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی منصوب شد

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی حکمی دکتر حشمت الله قنبری همدانی را به عنوان رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری موج


به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حکم صادره از سوی دکتر حشمت الله قنبری همدانی در سمت ریاست ستاد مرکزی دهه انقلاب اسلامی توسط حجت الاسلام والمسلمین موسی پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است. را دنبال می کند.

برادر ارجمند جناب آقای دکتر حشمت الله قنبری همدانی (دوم توفیقا)

سلام

انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی با معرفی تاریخی یک ملت و بازتعریف و احیای هویت دینی و مهمترین رویداد عصر جدید ناشی از تفسیری پویا و سر به فلک کشیده از مجموعه ای از مفاهیم اصیل اسلامی است که به وجود آمد. با درایت و رهنمودهای حکیم واسیل، حضرت امام خمینی (ره) و با تکیه بر مهمترین نوآوری گفتمانی انقلاب در قالب «مردم سالاری دینی» و ایجاد نسبت معقول بین مقدسات و مقدسات. در عرصه های عمومی، منابع هنجاری رژیم مذموم پهلوی را بی اعتبار کرد و با حرکتی همه جانبه و مؤثر و تدوین هویت و ارزش های مشترک، جلوه ای عینی از تعامل ساختار و کارگزار را عملی ساخت و نظم سیاسی نوین را پدید آورد. از جمهوری و اسلام. در ادامه این حرکت الهی، با رهبری معقول و حکیمانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، نظام و نظام معنایی اندیشه مردم سالاری دینی، بسط، گسترش و زمینه سازی برای تقویت بیشتر امنیت، هویت. و منافع ملی و ملی برای تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و اجرای سه گانه «عزت، حکمت و مصلحت» مورد تاکید معظم له در عرصه داخلی و خارجی قرار گرفته و به مهم ترین وسیله تبدیل شده است. مقابله با جنگ ترکیبی و قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران.

چهل و پنجمین سالگرد میلاد انقلاب اسلامی، بستر مناسبی برای ارائه اندیشه مردم سالاری دینی به عنوان میراث برجسته فقیه بنیانگذار حضرت روح الله با تحقق 4 اصل «امنیت، مشارکت» است. ، سلامتی و رقابت” مورد انتظار رهبر معظم انقلاب در انتخابات پایان سال است. همچنین فرصت مغتنمی برای بیان و تبیین دستاوردهای عظیم مادی و معنوی انقلاب و تأثیرات آن در عرصه ملی و ملی است. سطح بین المللی

با توجه به نزدیکی بعثت نبی مکرم اسلام حضرت خاتمی مرتبه محمدی صلی الله علیه و آله با دهه فجر انقلاب اسلامی که از نتایج مهم یک رسالت می باشد. و با تداوم عنایات و برکات الهی و با عنایت به اهمیت برگزاری مراسم چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همزمان با اعیاد شعبانیه المعظم و آغاز اعیاد شعبانیه، جنابعالی را منصوب می نمایم. بحمدالله دارای تجربیات ارزنده و سوابق علمی و عملی ارزنده ای همچون «رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی» می باشد.

امید است با بهره گیری از این فرصت مهم و استفاده از تجربیات سال های گذشته و شناسایی و استفاده از تمامی ظرفیت های نهادهای مردمی، مساجد و دستگاه های اجرایی و دعوت و مشارکت نخبگان، هنرمندان و کلیه نیروهای موثر بویژه جوانان مؤمن و علاقمند. و با توجه به این رویکرد، شورای جدید زمینه ساز ظهور نوآوری، خلاقیت و نوآوری در این عرصه و نیز گواه طراوت، طراوت و کارایی بیشتر و همگرایی گسترده تر همه آحاد مختلف مردم در این جشن است. مظهر شکوه و عظمت و فداکاری ملت و نهضت تاریخ ساز که محاسبات و معادلات نظام را به هم می زند برای حکومت بر جهان مستکبر باشید.


آیا این خبر مفید بود؟