رئیس گروه اقتصاد دانشگاه خلیج فارس پیش از برکناری از سمت خود استعفا داده است


ساعت: 10:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912768

این هفته قرار بود خجت پارسا پس از 4 سال و صدور حکم به سرپرست جدید دانشکده بازرگانی و اقتصاد دانشگاه خلیج فارس از سمت ریاست دانشکده اقتصاد دانشگاه خلیج فارس برکنار شود. مراحل اداری را طی می کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاس، در روزهای گذشته خبری در رسانه های کشور مبنی بر استعفای حجت پارسا رئیس دانشکده بازرگانی و اقتصاد دانشگاه خلیج فارس با انتشار عمدی متنی منتشر شد.

پارسا در نامه منتشر شده دلایل استعفای خود را اینگونه برشمرد: جلوگیری از تعرض به دانشگاه و حفظ استقلال دانشگاه برای دانشجویان ایرانی زندانی، تعلیقی و اخراجی به خاطر خون هایی که به ناحق بر زمین ریخته شد آزادی…


اما واقعیت این بود که این هفته قرار بود حجت پارسا پس از 4 سال از این سمت برکنار شود و صدور حکم از سوی رئیس جدید دانشکده بازرگانی و اقتصاد دانشگاه خلیج فارس در حال طی مراحل اداری بود.


این حرکت خجت پارسا زمانی اتفاق می افتد که او را از این طرف کنار می زنند و به نوعی روغن ریخته شده را تقدیم امامزاده می کند!


168a03df d60a 4f5f a4a6 ab9686d115d9 خبر خاکستری


حجت پارسا با این اقدام آتش دشمنان جمهوری اسلامی را به چالش می کشد و آسیاب بیگانگان را که در کشتار مردم بیگناه و هتک حرمت میدان شهدا نقش اساسی دارند به چالش می کشد.

مسئولان دانشگاه خلیج فارس بارها اعلام کرده‌اند که از حقوق دانشجویان حمایت می‌کنند که آزادی تعدادی از دانشجویان بازداشت شده در هفته‌های اخیر گواه این امر است.


bf07a49a ffe6 473d 9bab 4bad22e8098d خبر خاکستری

نیروهای جبهه انقلاب اسلامی استان بوشهر با توجه به اقدام تاسف بار آقای پارسا که منجر به موج سواری خارجی ها و ناآرامی در فضای دانشگاه شد و انتشار این مطلب خواستار رسیدگی فوری و اقدام جدی نهادهای امنیتی هستند. متن اقدامی آشکار علیه امنیت ملی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید