رابطه نامشروع دختر جوان به عنوان منشی شرکت

پریسا زندگی و شغل خوبی داشت اما یک رابطه اشتباه زندگی او را تباه کرد.

پریسا 20 ساله از زندگی شخصی و اتهامی که او را عذاب داده می گوید:

رابطه نامشروع دختر جوان به عنوان منشی شرکت

* متهم به رابطه نامشروع و سرقت شده. موافقید؟

کاشت با اقساط بدون بهره

موافقم بله البته اینطور نیست که شاکی می گوید، اما من اشتباه کردم.

*از رابطه تان بگویید؟

من در یک شرکت منشی بودم، شغل خوبی داشتم، درآمد بالایی نداشتم، اما از پس مخارج زندگی ام بر می آمدم و خانواده ام راضی بودند. چون بخشی از پولم را به آنها دادم و مادرم خورد و نوشید تا اینکه با مدیر شرکت رابطه شخصی برقرار کردم.

* مدیر شرکت متاهل بود؟

بله متاهل بود و بیشتر اوقات همسرش خانه نبود. او بیشتر سفر می کرد، فرزندانش بزرگ شده بودند و هر کدام برای خودشان زندگی می کردند. همسر مدیر شرکت بیشتر با بچه هایش بود. بنابراین رابطه من با مدیر شرکت آغاز شد.

چقدر رابطه داشتی؟

ما دو سال در تماس بودیم.

*از خانه اش دزدی کردی. چرا؟

بعد از دو سال متوجه شدم که رابطه دیگری وجود دارد. او هر چه به من داد از من سلب کرد و باعث شد نتوانم مثل قبل زندگی کنم، حتی وقتی اعتراض کردم مرا اخراج کرد. چون در این مدت حقوق نگرفته بودم با حیله وارد خانه اش شدم و گردنبند و انگشتر همسرش را گرفتم.

* از کجا متوجه سرقت شدند؟

همسرش متوجه شده بود. وقتی به خانه رسید متوجه شد که طلاهایش از بین رفته است. مدتی از ماجرا گذشته بود، دوربین های مداربسته ساختمان را چک کرده بودند و مرا پیدا کردند. زمانی که دستگیر شدم به این زن گفتم که دو سال است با همسرش رابطه داشتم و به همین دلیل متهم به رابطه نامشروع شدم و زن به خاطر این موضوع از من و شوهرش شکایت کرد.

آیا مدیر هم دستگیر شده است؟

نه، دستگیر نیست، با قرار وثیقه آزاد شد، اما من به جرم سرقت دستگیر شدم.

* می توانید مدیر و همسرش را راضی کنید؟

نمی دانم. زن بیچاره خیلی عصبانی است. من اشتباه کردم، نباید این کار را می کردم. الان سابقه دارم، آبرویم رفته و کارم را از دست داده ام.

دیدگاهتان را بنویسید