رانندگان ناوگان سنگین یزدی برای کمک به جابجایی مسافران در ایام اربعین می آیند


ساعت: 14:48
تاریخ انتشار: 1301/06/12
کد خبر: 1894760

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: با شرایط اعلام شده رانندگان ناوگان سنگین برای امدادرسانی به اداره حمل و نقل مسافر یزد در ایام اربعین مراجعه می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد رستگاری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اتخاذ تدابیر ویژه برای جابجایی مسافران و زائران اربعین و ارائه خدمات به آنان گفت: با توجه به نزدیک شدن زمان اجرای طرح جابجایی زائران اربعین حسینی. ، tk. تا حد امکان نیروی کار فعال در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای استان یزد به کار گرفته شده است.

وی بیان کرد: با توجه به کمبود راننده در حوزه مسافری اقداماتی انجام شده و با شرایط اعلام شده این اقدامات اجرا می شود.

رستگاری یادآور شد: بر این اساس به رانندگان بار فعال که دارای کارت هوشمند با سابقه 10 سال سابقه خدمت در ناوگان سنگین هستند، در ایام اربعین فرصت فعالیت در حوزه حمل و نقل مسافر داده می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد تصریح کرد: این مجوز توسط رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور صادر شده و از طریق اتحادیه های صنفی در حوزه کالا و مسافر به اطلاع کلیه رانندگان می رسد.

وی با بیان اینکه تاکنون سفر 13 هزار زائر به عتبات عالیات عراق در پیاده روی اربعین قطعی شده است، افزود: بدون شک خدمت رسانی به این میزان از زائران نیازمند استفاده از تمام ظرفیت های انسانی است.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید