راهبرد اصلی بنیاد علوی لنده حمایت از بنگاه های مولد و اشتغال زا است


ساعت: 11:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896841

مسئول موسسه توسعه و عمران بنیاد علوی لنده گفت: یکی از مهمترین مولفه های کاری بنیاد علوی در شهرستان لنده توجه به تولید و اشتغال زایی متناسب با شعار سال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی نیکبخت حمایت از مشاغل مولد و اشتغالزا در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس با اشاره به فعالیت های بنیاد علوی در شهرستان لنده اظهار داشت: یکی از مهمترین شاخص ها و اصولی که بنیاد علوی دارد که یکی از زیرمجموعه های بنیاد مصطفان به عنوان شاخصی از فعالیت های قوه مجریه در ادامه می آید. بحث رفع محرومیت در مناطق مختلف فقیرنشین کشور است.

وی با حمایت از بنگاه های مولد و اشتغالزا گفت: در این راستا و با عنایت به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال، این موضوع به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت. ردیف در سال جدید

وی تاکید کرد: در این راستا با تخصیص تسهیلات حمایتی توانسته ایم کارهای اجرایی و عمرانی را در سطح شهرستان انجام دهیم و با ایجاد کارگاه های تولیدی بر اساس رویکرد دانش پایه به تولید و اشتغال توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی همچنین گفت: این ریل گذاری در چند سال اخیر به ویژه در شش ماهه اول سال 1401 توانسته افق های روشنی را در زمینه تولید و اشتغال محقق سازد که این امر مستلزم همکاری و حمایت سایر نهادها و ادارات در این زمینه است. سطح شهر و استان

نیکبخت تاکید کرد: تامین بودجه برای حمایت از جوانان در حوزه اشتغال باعث شد تا علاوه بر تولید، از ظرفیت فضای مجازی برای تلاش مضاعف در عرصه کسب و کار خود بهره ببرند.

وی بیان کرد: امیدواریم با ایجاد خط اعتباری جدید بتوانیم برای راه اندازی کارگاه های تولیدی بیشتر که در راستای اشتغال زایی کار می کنند حمایت بیشتری کنیم تا بتوانیم به نحو شایسته در معضل اشتغال جوانان مشارکت داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید