راه اندازی اپلیکیشن آنلاین فروش میوه و سبزیجات


ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902086

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: اولین اپلیکیشن فروش مجازی آماده است و اپلیکیشن فروش غیرشخصی محصولات نیز به زودی راه اندازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران درباره تاثیر هوشمندسازی در ارائه خدمات به شهروندان گفت: هر چه بیشتر به سمت هوشمندسازی حرکت کنیم خدمات مناسب تری ارائه خواهیم کرد و اخیرا این زمان را انجام داده ایم.

وی افزود: 294 میدان و میدان میوه و تره بار در تهران داریم و در آینده مراکز دیگری نیز به این تعداد اضافه می شود و این می طلبد که در اسرع وقت مراحل اطلاعاتی را تکمیل کنیم.

وی شیوا با بیان اینکه هوشمندی نه تنها اعمال سلیقه ها را کاهش می دهد بلکه روند کار را تسهیل می کند، گفت: در آینده نزدیک طبق وعده داده شده اپلیکیشن ما برای فروش اینترنتی میوه و تره بار نیز راه اندازی می شود و شهروندان می توانند استفاده بیشتری کنند. روش های راحت خرید محصولات با کیفیت.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: هدف ما افزایش خدمات برای شهروندان است تا رضایت حداکثری خود را به دست آورند.

دیدگاهتان را بنویسید