راه اندازی بیش از هزار کانون ویژه خواهران در مساجد کشور

مشاور ارشد رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور خبر داد؛

مشاور ارشد و دستیار ویژه رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: بیش از هزار کانون ویژه خواهران در سطح مساجد استان‌های کشور راه اندازی می‌شود.


به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام روح الله رهبری در آئین تکریم و معارفه سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران از توسعه فعالیت خواهران در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور خبر داد و اظهار داشت: در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) بیش از هزار کانون ویژه خواهران در سطح مساجد استان‌های کشور افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام رجب نعمتی در اوج اخلاص با کمترین امکانات در سنگر مسجد مقاومت کرده اند و کار مسجد را پیش برده‌اند، ادامه داد: کانون‌های مساجد از اوایل دهه ۷۰ به نیت این که مسائل فرهنگی هنری در کشور باید با زمینه دینی و انقلابی توسعه یابد ایجاد شد.

مشاور ارشد و دستیار ویژه رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای آغاز فعالیت این کانون‌ها در جوار مساجد، افزود: تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی با محوریت مسجد، مأموریت این کانون‌ها است، اما تاکنون شاهد تحقق این نیت بانیان تشکیل این کانون‌ها نبوده‌ایم؛ اگر کار درست پیش می‌رفت در جامعه هنری و میان فعالان فرهنگی شاهد توفیقات متعددی بودیم که امید می‌رود هدف غایی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه مساجد به همت کانون‌های فرهنگی هنری محقق شود.

وی به شعار بازگشت به مسجد دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: به برکت فعالان جهادی در عرصه فرهنگ و هنر فعالیت مدرسه تئاتر شبستان در حوزه کارگردانی، نویسندگی، نمایش و… آغاز شده است.

حجت الاسلام رهبری بیان داشت: سرود نیز با اهتمام و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولتمردان در سطح کانون‌های فرهنگی هنری در حال طرح ریزی و تولید است که تا کنون سرود‌های فاخر از دل کانون‌های مساجد کشور بیرون آمده است.

وی به خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «هر مسجد یک پایگاه قرآن» اشاره کرد و یادآور شد: ۲ هزار و ۲۰ پایگاه قرآنی را در سطح کشور به صورت رسمی افتتاح خواهیم کرد.

مشاور ارشد و دستیار ویژه رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از توسعه فعالیت خواهران در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور خبر داد و بیان داشت: در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) بیش از هزار کانون ویژه خواهران در سطح مساجد استان‌های کشور افتتاح می‌شود.

در این مراسم حجت الاسلام محمد ترابیان به سرپرستی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران معرفی و از زحمات حجت الاسلام «رجب نعمتی» تقدیر به عمل آمد.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید