راه اندازی سیستم کد QR؛ روشی جدید برای پرداخت آسان صدقه در استان هرمزگان

ساعت: 11:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783844

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استانی خبر داد؛

عامری از توزیع 94 هزار کد QR برای مشترکین خیریه استان خبر داد و گفت: مشترکان و خیران در حال نصب برنامه «بارکد اسکنر» بر روی تلفن همراه خود هستند تا از طریق دوربین کد QR را اسکن کرده و به صفحه اطلاعات مشترکین.خیریه و سپس دسترسی پیدا کنند. از تکمیل صفحه پرداخت بانکی به مبلغ مورد نظر بروید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیاوش عامری معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته پشتیبانی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمزگانی با اشاره به راه اندازی سامانه کد QR برای پرداخت آسان صدقه در استان گفت: از این پس شهروندان هرمزگانی می توانند دریافت کنند. کمک های شما از این طریق پرداخت کنید.

وی افزود: برای مشترکین خیریه با تولید و چاپ برچسب کد QR تاکنون برای 94 هزار جعبه و نصب آن توسط کمیته امداد استان، امکان پرداخت آسان صدقه به مشترکین خیریه فراهم می شود. “

امیری گفت: مشترکان و خیران با نصب برنامه بارکد اسکنر از طریق دوربین QR کد را اسکن کرده و وارد صفحه اطلاعات مشترک می شوند و پس از پرکردن صفحه پرداخت بانکی به مبلغ مورد نظر اقدام می کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد هرمزگان با اشاره به اینکه پرداخت های خیران با کد QR در هر زمان و مکان امکان پذیر است، رشد را یادآور شد: پرداخت های خیریه به نیکوکاران برای رفع نیازهای نیازمندان و مشتریان همان منطقه هزینه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید