پرداخت صدقه از طریق کد QR در استان زنجان امکان پذیر شد

ساعت: 14:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799764

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته مددکاری امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به راه اندازی پرداخت صدقه با کد QR در استان زنجان گفت: سرعت، دقت، امنیت پرداخت، جلوگیری از بی پولی، آسان. و دسترسی ارزان به خیریه با کد QR و یکی از مزایای استفاده از این کد، ارسال سریع کمک به نیازمندان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام احمد جباری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به راه اندازی طرح پرداخت صدقه با استفاده از کد QR گفت: کمیته مددکاری امام خمینی (ره) برای تسهیل در پرداخت صدقه و احترام به سلامت خیرین، نوع جدیدی از پرداخت صدقه را با استفاده از کد QR راه اندازی کرده است. .

وی با اشاره به پیشرفت علم و فناوری خاطرنشان کرد: سرعت و دقت در پرداخت صدقه یکی از مزیت های روش QR است که خیرین می توانند در هر زمان و در هر زمان و در هر لحظه صدقه های خود را اسکن کنند. به مقدار زیاد، و در کارهای نیک شریک باشید.

حجت الاسلام جباری افزود: امنیت در پرداخت صدقه، جلوگیری از استهلاک پول، دسترسی آسان و ارزان به خیریه با کد QR و تحویل سریع کمک به نیازمندان از دیگر مزایای استفاده از کد QR برای پرداخت صدقه است.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: روش های مختلفی از جمله شماره تلفن 33116، کد USSD و شماره حساب های مختلف برای صدقه و صدقه وجود داشت، اما کد QR روش جدیدی است که در سطح کشور مورد احترام است. در اختیار خیرین قرار می گیرد تا در وقت و هزینه آنها صرفه جویی شود.

وی با بیان اینکه بیش از 127 هزار بنیاد خیریه برای خانوارهای کوچک وجود دارد، گفت: علاوه بر این، مشترکین قانونی اعم از ادارات، شرکت ها و موسسات مختلف داریم و تعریف صندوق صدقه الکترونیک (QR Code) در برنامه امداد است. “

حجت‌الاسلام جباری با بیان اینکه در روش جدید برچسبی با کد QR ویژه در اختیار مشترکان قرار می‌گیرد که هنگام پرداخت صدقه با گوشی هوشمند، آن را اسکن می‌کند، خاطرنشان کرد: با استفاده از این روش، صدقه بلافاصله پرداخت می‌شود و پیام تأیید ارسال می‌شود. برای مشترکین ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم این طرح مورد استقبال مردم قرار گیرد، افزود: کارشناسان کمیته امداد استان به تمام خانه هایی که امکانات اجرای طرح را دارند مراجعه می کنند و برچسب می چسبانند و تاکنون 50 هزار برچسب چسبانده شده است. در استان

حجت الاسلام جباری افزود: علاقه مندان به درخواست کد QR ویژه می توانند برای کمک با کارشناسان و دفاتر کمیته شهرستان تماس گرفته و یا با شماره تلفن 33116 (تلفن خیریه) تماس گرفته و پیام صوتی را در آن قرار دهند و یا با شماره تلفن 33778195 تماس بگیرند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در امور خیریه گفت: این کمک ها در زمینه های مختلف از جمله درمان بیماران لاعلاج، تامین جهیزیه برای دختران نیازمند و بدون سرپرست، کسب و کار جوانان، ارائه آموزش به دانش آموزان نیازمند. ساخت سرپناه، تعمیر منازل و سایر نیازهای نیازمندان.

وی با بیان اینکه این برنامه همچنین شامل برچسب گذاری وجوه قانونی شرکت ها، موسسات و ادارات است، افزود: برنامه ریزی صندوق های خیابانی و جایگزینی برچسب برای آنها را ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام جباری با بیان اینکه صندوق های خیریه در بانک ها نیز به کد QR مجهز می شوند، خاطرنشان کرد: این برنامه شامل اتوبوس های بین شهری و برون شهری، پایانه ها، راه آهن، قطار و گروه های مختلف است که در نهایت به کد QR مجهز می شوند.

وی گفت: برنامه استان زنجان این است که با اعمال این روش حدود 800 هزار مشترک داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید