صدقه روزانه خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* پرداخت کنید

صدقه روزانه خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* به آسانی پرداخت کنید.

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان، ضمن تقدیر از همراهی همیشگی مردم نوعدوست استان در کمک و حمایت از نیازمندان بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* با سهولت، صدقه روزانه خود را پرداخت کنند.

وی با اشاره به نصب و توزیع ۲۰۳ هزار و ۷۱۹ صندوق صدقات بزرگ، متوسط و کوچک در سطح استان گیلان افزود: صدقات اهدایی در همان محل جمع‌آوری‌ شده برای رفع نیاز محرومان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ه) آن منطقه هزینه می‌شود و به هیچ عنوان از این کمک‌ها برای انجام فعالیت‌های تشکیلاتی و سازمانی استفاده نمی‌شود.

اهرابی اضافه کرد: صدقات جمع‌آوری شده از مردم نیکوکار استان گیلان برای کمک به خرید، ساخت و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به ازدواج نیازمندان، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و هزینه‌های درمانی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه صدقه دادن موجب رزق و روزی می‌شود، خاطر نشان کرد: افزایش مال و ثروت از مهمترین برکاتی است که کتاب آسمانی قرآن کریم به عنوان آثار صدقه دادن بیان می‌کند ضمن اینکه کمک به نیازمندان رضایت خداوند و سعادت دنیا و آخرت را به همراه دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان خاطر نشان کرد: همزمان با سال تحصیلی جدید بسته‌های تحصیلی در بین حدود 20 هزار دانش اموز  زیر پوشش این نهاد توزیع شده است.

حدود ۱۲۸ هزار خانوار در گیلان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید