راه اندازی مجدد امید در دل 10000 سهامدار رامسری / کارخانه کشت و صنعت کوثر

ساعت: 11:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801817

محمد آزاد از راه اندازی مجدد کارخانه کشت و صنعت کوثر رامسر خبر داد و گفت: میزان محصولات و نوع مرکبات تحویلی به این کارخانه بسیار بیشتر و متنوع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، محمد آزاد صبح امروز در بازدید از شرکت تعاونی باغداران مرکبات کوثر در رامسر اظهار داشت: تهیه کنسانتره مرکبات بود که به این شرکت تحویل شد که فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشت.
وی افزود: این مجموعه حدود شش هکتار است و از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است و در نقطه بسیار مناسبی از شهر قرار دارد و ساخت کارخانه با تجهیزات و امکانات مناسب انجام شد.
آزاد گفت: این شرکت تعاونی خدمات بسیار خوبی ارائه می دهد و حدود 10 هزار عضو دارد و خدمات آن در سال های اخیر و هم اکنون ارزشمند بوده است.
فرماندار رامسر با اشاره به یخبندان سال 96، برف سال 92 و یخبندان سال 95 در شرق استان گفت: در این شرایط همه مسئولان از مدیران این شرکت و کارخانه خواستند به کار خود ادامه دهند. شما هستید. فعالیت ها و اقداماتی برای شادی انجام شد و دولت نهایت حمایت خود را کرد.
وی افزود: دولت از سال 95 از این حوزه حمایت کرده و کارخانه توانسته دوباره روی پای خود بایستد، اما برخی از مشکلات انباشته سال های گذشته همچنان گریبانگیر این شرکت شده و آنقدر اذیت می کند که متولیان این شرکت اغلب تصمیم گرفته اند. که ادامه فعالیت شرکت در این شرایط امکان پذیر نخواهد بود، اما با حمایت های مورد نیاز دولت در سطح ملی، منطقه ای و شهرستانی توانستند بر این شرایط بحرانی فائق آیند.
آزاد خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر با توجه به تغییر مدیریت در هیات مدیره، مدیرعامل و در حوزه بازرسی، این کارخانه شتاب بیشتری نسبت به گذشته در فعالیت های خود داشته و با حضور نمایندگان مجلس، کارمندان ملی و منطقه ای. و از شهر شرکت بازدید کردیم.
وی افزود: به همراه اعضای ستاد تنظیم بازار رامسر از این کارخانه و شرکت بازدید کردیم و دیدیم که فعالیت های این کارخانه نسبت به سال های گذشته پیشرفت زیادی داشته است و این کارخانه در سال گذشته نیز اتفاق بسیار خوبی داشت. سال و امسال «میزان تولید و نوع مرکبات مصرفی بسیار بیشتر و متنوع‌تر است.
آزاد افزود: در گذشته شاید فقط از کنسانتره آن استفاده می شد، اما امروزه از قسمت های مختلف آن، اسانس های مختلف، روغن های مختلف و کاربردهای دیگر در غذا و دام استفاده می شود. استفاده می شود که هنوز مورد نیاز است.
فرماندار رامسر گفت: مدیرعامل و هیئت مدیره تمام تلاش خود را برای کاهش زیان انباشته سال های گذشته انجام داده اند. مدیرعامل و هیئت مدیره گفتند نسبت به گذشته شرایط تامین مالی بسیار بهتری دارند و اقدامات خوب در این روند باید ادامه یابد.
این مسئول اضافه کرد: هر آنچه که به نظر می رسد قبلاً اتفاق افتاده و در اینجا در قالب کشاورزی و صنعت دیده شده است به هر دلیلی انجام نشده است و در حال حاضر مشکلاتی در زمینه تامین مرکبات وجود دارد هرچند کشاورزان محترم همچنان توجه ویژه ای دارند. این شرکت دارد.
وی خاطرنشان کرد: در گذشته مشکلات زیست محیطی واقعا سخت بود و زردآب به دریا روانه می شد. اما مدیریت شرکت با این امر کنار آمد و تا حد زیادی حل شد و امروز تقریباً هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نشد و اینها همه نشان از تلاش و پیگیری هیئت مدیره، مدیر عامل و بازرسان و حمایت از مسئولین دولتی، کشوری، استانی و شهرستانی، استاندار، نماینده مجلس، امام جمعه و معاونین استاندار و کارکنان صنعت معدن و تجارت کشور، استان و شهرستان، مصمم هستیم این حمایت ها را به عمل آوریم. این کارخانه و شرکت به هر طریق ممکن.
وی افزود: از اصحاب رسانه که همواره موضوعات مختلف شهرستان را دنبال می کنند کمال تشکر را داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید