راه اندازی نظام هویت ملی منحصر به فرد برای ایرانیان سیستان و بلوچستان


ساعت: 20:40
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910715

سامانه سهیم با هدف تحقق سامانه هویتی هوشمند و کاملا الکترونیکی و ارتقای سطح خدمات سازمان ثبت احوال راه اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا راحت دهمرده مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون گفت: در راستای تحقق سامانه هویتی هوشمند و کاملا الکترونیکی و ارتقای سطح خدمات سازمان ثبت احوال کشور، سامانه سحیم (بی نظیر ملی) سامانه هویت ایرانیان) برای ارائه خدمات متمرکز. ثبت احوال بر اساس اطلاعات خانواده در استان راه اندازی شده است.

وی افزود: در این پورتال اطلاعات خانوادگی افراد شامل (اطلاعات کامل شخصی، اطلاعات کامل والدین، همسر و فرزندان) و همچنین خدمات ملی ثبت نام کارت هوشمند، درخواست تغییر آدرس، درخواست انتخاب قابل مشاهده و استفاده است. نام، مدارک یافت شده، درخواست گواهی تجرد، ثبت شکایات، اخبار و اطلاعیه های سازمان ثبت احوال و قوانین و مقررات سازمان ثبت احوال قابل مشاهده و استفاده است و با تلاش سازمان ثبت احوال در کشور نیز در آینده نزدیک خدمات دیگری به این سامانه اضافه خواهد شد تا مشتریان بتوانند به راحتی خدمات سازمان ثبت احوال را دریافت کنند.

راحت دهمرده با اشاره به اهداف ایجاد این سامانه خاطرنشان کرد: این پورتال می تواند با کاهش مراجعات، ارائه خدمات ایمن و راحت، تسریع در ارائه خدمات، افزایش کمی و کیفی خدمات، ارائه خدمات گسترده به عموم مردم، ارائه خدمات، خدمات رسانی را انجام دهد. وی در قالب شخصا سرعت در ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان، تعامل بیشتر، افزایش امنیت در ارائه خدمات، کاهش هزینه ها و برخورد چهره به چهره با فساد را ذکر کرد.

وی اظهار داشت: مشتریان می توانند با مراجعه به آدرس www.sahim.sabteahval.ir از خدمات این سامانه استفاده کنند، همچنین این سامانه به صورت موبایلی برای تمامی اقشار در دسترس است و مردم می توانند نرم افزار فوق را از طریق سایت نصب کنند. از خدمات آن استفاده کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید