راه اندازی پایگاه تولیدی در مازندران / کلیه ماشین آلات باید اشغال باشد


ساعت: 16:23
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817300

محمود حسینی پور از راه اندازی پایگاه تولیدی در مازندران برای تحقق شعار سال و منویات رهبر برتر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سیدمحمود حسینی پور امشب جلسه ای را برای اجرای شعار سال 1401 تشکیل داد. بر اساس دانش، اشتغال زایی و بررسی پروژه های نیمه تمام تولیدی، زیربنایی و اقتصادی، با اشاره به اینکه مهم ترین مسائل اقتصادی استان با حضور محمدهادی زاهدی وفا معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و امور زیربنایی رئیس جمهور بررسی شد. معاون اول رئیس جمهور : در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری، پایگاه تولیدی را در استان ایجاد کرده ایم.

فرماندار ادامه داد: این قرارگاه متشکل از مدیران دستگاه های مرتبط با حوزه تولیدی و مراکز دانش بنیان تولید و اشتغال جوانان است و به همین منظور برای بهره برداری کامل از فرصت ها این اردو را راه اندازی کرده ایم.

وی افزود: برای اولین بار رئیس دانشگاه مازندران را به عنوان دبیر این اردو انتخاب کردیم که اتفاقی جدید و رابط بین دانشگاه و دستگاه اجرایی است.

حسین پور گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت پژوهشگران و دانشمندان دانشگاهی دانش بنیان که سال ها در استان فعالیت کرده اند بتوانیم گام های اساسی برداریم. زمان روی صحنه آمدن نظریه پردازان و مفسران فرا رسیده است و با اراده ای که در جوانان مازندران می بینیم، این پیوند دانشگاه و اجرا می تواند زمینه ساز حضور حداکثری نخبگان جوانان در عرصه تولید باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه استان مازندران می تواند جهش بزرگی در زمینه تولید داشته باشد که با توجه به سیاست دولت سیزدهم در زمینه گسترش روابط تجاری با کشورهای اوراسیا نیز زمینه صادرات محصولات را فراهم می کند، گفت: : مازندران با توجه به اینکه 3 بندر اقتصادی وجود دارد ظرفیت لازم برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب را دارد.

استاندار مازندران گفت: تجارت و ترانزیت هوایی در دستور کار ما است و همه این امکانات نیازمند تولید است. امیدواریم با راه اندازی این کمپ شاهد رونق تولید در مازندران باشیم. مدیران استانی با انگیزه و استخدام نخبگان و بهره مندی از فرصت های دانشگاه ها باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند و از ظرفیتی که در استان داریم به شکل ویژه استفاده کنند.

حسینی پور گفت: معیشت و اشتغال از دغدغه های مردم است و ما وظیفه داریم در این زمینه جهشی داشته باشیم و مشکلات را برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که شعار امسال رهبر معظم انقلاب، موضوع تولید، تاکید بر تولید و تاکید بر بی اثر بودن تحریم ها علیه دشمنان با کاربردهای خاص تکرار می شود، باید برای مسئولان معنا و اثر عملیاتی داشته باشد. این یک تکلیف و یک رسالت است، به ویژه برای مسئولان حوزه اقتصادی استان باید خود را با منویات بزرگ تطبیق دهند و همه راهبردهای پیشنهادی به صورت عملیاتی اجرا شود. همه استانداران باید مانند گذشته در میدان حضور داشته باشند و به خصوص در تنظیم بازار خدمات ارائه دهند، مدیران باید برنامه مشخصی داشته باشند و دستگاه های مسئول باید سریعاً رصد شوند.

حسینی پور تصریح کرد: در تنظیم بازار کارکنان باید به صورت روزانه برنامه داشته باشند و از طریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی کنند و همچنین گزارشی از اقدامات انجام شده در اختیار ما قرار دهند. هر مدیری که در جهت اشتغال زایی و اجرای سیاست های شعار سال رهبر معظم انقلاب اقدام قابل توجهی انجام دهد مورد تشویق قرار می گیرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری و رئیس جمهور دغدغه اصلی آنها تولید و اشتغال است و ما پیگیر این موضوع هستیم و دستگاه های ذیربط باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند و همه دستگاه های دولتی، سازمان های مردم نهاد، بخش خصوصی و بازرگانی. اتحادیه ها.» تا تحمل کنیم که در این زمینه کمبودهای زیادی داشتیم و با توجه به شعارهای سال های اخیر رهبر معظم انقلاب نتوانستیم حرکت کنیم و انتخاب این شعار سالانه به معنای این است که این دغدغه هنوز وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید