راه برای تعمیق همکاری ایران و ونزوئلا هموار خواهد شد


ساعت: 18:38
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855186

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با همتای ونزوئلایی خود گفت: روابط دو کشور اکنون در بهترین شرایط قرار دارد و با امضای نقشه راه جامع همکاری، مسیر تعمیق همکاری‌های دو کشور خواهد بود. سنگفرش شده بیش از پیش.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه کشورمان امروز (شنبه) با کارلوس فاریا وزیر امور خارجه ونزوئلا دیدار و درباره موضوعات مورد علاقه گفت وگو کرد.

وزیر امور خارجه با تبریک انتصاب همتای ونزوئلایی خود به عنوان وزیر امور خارجه گفت: روابط دو کشور اکنون در بهترین شرایط قرار دارد و امضای نقشه راه جامع همکاری بین دو کشور زمینه را برای تعمیق همکاری ها فراهم می کند. -عمل. دو کشور.”

امیر عبداللهیان ابراز امیدواری کرد در آینده با افزایش تماس ها و سفرهای آتی، زمینه پیگیری و اجرای سند 6 ساله فراهم و با قوت پیگیری شود.

وزیر امور خارجه ونزوئلا با اشاره به تجربه همکاری نزدیک با ایران در سمت‌های قبلی، تاکید کرد: فرصت خوبی برای ورود به دور جدیدی از همکاری‌ها وجود دارد و پیشرفت‌های ایران را در اقتصاد دانش‌بنیان، صنعت و به دقت رصد می‌کنیم. حوزه های دیگر به ویژه در شرایط تحریم و ما آن را تحسین می کنیم.

وی افزود: ما کاملاً با فلسفه مقامات ایرانی موافقیم که تحریم ها می تواند یک گزینه باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید