راه بزرگ فرهاد مجیدی به استقلال؟

راه بزرگ فرهاد مجیدی به استقلال؟

کلبا سرمربی الاتحاد با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و اهدافش در فصل جدید لیگ برتر امارات به دنبال خریدهای مطرح در بازار نقل و انتقالات تابستانی است. گفته می شود مجیدی قصد دارد حداقل یک سهمیه خارجی از ترکیب خود به بازیکنان ایرانی اختصاص دهد و در این زمینه سعی دارد با گزینه مورد نظر خود به توافق برسد. در خط دفاعی فرهاد مجیدی به دنبال جذب محمدحسین کنعانی زادگان است و با توجه به اینکه این مدافع نیز مورد توجه کادر فنی پرسپولیس قرار دارد، مجیدی از مدیران باشگاه اماراتی خواسته است تا صلاحیت کنعانی زادگان برای حضور در ترکیب اتحاد کلبا را بررسی کنند.

فرهاد مجیدی با توجه به کم تجربگی خط هافبک تیمش به دنبال جذب بازیکنان موفق ایرانی در ترکیب خود است. با توجه به توانایی های امیرحسین حسین زاده و مهدی کایدی، مجیدی این دو بال استقلالی را زیر ذره بین دارد و از مسئولان باشگاه اتحاد کلبا خواسته با آنها مذاکره کند و گفته می شود یکی از حسین زاده و کایدی احتمالا بازیکن خواهد بود. فصل آینده گروه شاگردان فرهاد مجیدی خواهد بود. یکی دیگر از بازیکنانی که به اتحاد کلبا اشاره شده، علی کولی زاده است که در ماه های اخیر به دلیل مصدومیت از میادین دور بوده است اما گفته می شود مجیدی به دلیل سبک بازی اش تمایل زیادی برای جذب او دارد.

با توجه به شرایط خط حمله اتحاد کلبا و زدن 32 گل در 26 بازی فصل گذشته، مجیدی به دنبال جذب یک مهاجم تمام کننده است. سرمربی سابق استقلال در حال بررسی گزینه های موجود در بازار نقل و انتقالات است و فرهاد مجیدی نیز مانند فصل گذشته علاقه خاصی به جذب شهریار موگانلو دارد. با وجود اینکه مقانلو با باشگاه سپاهان قرارداد دارد، اما مجیدی امیدوار است مدیران باشگاه اماراتی بتوانند با پرداخت مبلغ رضایت نامه، مهاجم بلند قامت را راضی به دیدار از الاتحاد کلبا کنند. با توجه به شرایط مالی باشگاه اتحاد کلبا، احتمال لژیونر شدن آقای گل در آخرین فصل لیگ برتر ایران که در چند روز اخیر شایعه جدایی از سپاهان به گوش می رسید وجود دارد و به کار خود ادامه می دهد. شاگردان فرهاد مجیدی در فصل جدید.

دیدگاهتان را بنویسید