راه حلی برای اسکان فقرا پیدا کنید


ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810731

آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه یزد گفت: بنیاد مسکن باید رسیدگی به فقرا و بی خانمان ها را در اولویت قرار دهد و برای کسانی که توان مالی ندارند چاره اندیشی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری صبح امروز در دیدار رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه آرزوی امام خمینی (ره) برای حل مشکلات مردم به ویژه محرومان گفت: مسکن اساس انقلاب اسلامی است. به ازای هر 100 امام از این حیث به دستور امام ایجاد شد، زیرا امام نمی خواست محرومان بی پناه باشند.

وی گفت: ساخت مسکن برای فقرا و مستضعفان کار بسیار بزرگی است به ویژه برای روستاهایی که متاسفانه خالی از سکنه است.

امام جمعه یزد تاکید کرد: اگر برخی ارگان ها مانند بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی طرح های خود را در روستاها توسعه دهند می توان امیدوار بود که وضعیت روستاییان بهتر شود.

وی با بیان اینکه زمانی 60 درصد جمعیت استان یزد در روستاها زندگی می کردند و تولیدات کشاورزی و دامداری در روستاها صورت می گرفت، افزود: امروز این موضوع تغییر کرده است و 85 درصد جمعیت استان یزد در شهرها زندگی می کنند و نیاز روستاییان به این موضوع است. نیازهای خود را از شهرها. ”آنها در حال آماده سازی هستند.

ناصری گفت: بنیاد مسکن باید رسیدگی به فقرا و بی خانمان ها را در اولویت قرار دهد و برای کسانی که توان مالی ندارند چاره اندیشی شود.

جمعه یزد ادامه دادم: البته در یزد مشکلی به نام مهاجرت وجود دارد که علاوه بر مسائل امنیتی و غیره، در مسکن نیز به معضلی تبدیل شده و حاشیه نشینی در یزد را گسترش داده و برای مردم محلی مسکن می دهد. انجام داد.

وی تاکید کرد: روستاها نیاز به احیا دارند و بنیاد مسکن می تواند در این زمینه نقش بزرگی داشته باشد و این خدمت بزرگی به روستاها و شهرها خواهد بود.

ناصری با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب محرومان است، گفت: دولت و نهادهای مختلف باید در خدمت این مردم باشند چرا که این مردم همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و در همه صحنه ها به یاری دولت آمده اند. .

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید