رایزنی با واحدهای تولیدی برای افزایش تولید صادراتی / نقشه راه صادرات استان زنجان ویرایش می شود


ساعت: 13:49
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821800

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه رایزنی با واحدهای تولیدی برای افزایش تولید صادراتی در حال انجام است، گفت: میزان رشد مورد نیاز برای تحقق صادرات یک میلیارد دلاری در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی جگانه فورد در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به نقشه صادرات استان زنجان گفت: امسال نقشه راه صادرات استان زنجان مجددا بازنگری می شود.

وی گفت: ما روی محصولات صادراتی کار می کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه به دنبال این هستیم که ببینیم برای رسیدن به صادرات محصول چقدر باید افزایش یابد، گفت: در حال رایزنی با واحدهای تولیدی هستیم تا ببینیم به صورت عملیاتی چه کاری می توانند انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه پتانسیل سنجی، بازاریابی، افزایش تولید و… در حال بررسی است تا تبدیل به یک برنامه شود، تصریح کرد: این برنامه پس از تکمیل برای تصویب و اجرا در کارگروه ارائه می شود.

جگانه با بیان اینکه در کشورهای همسایه فرصت های خوبی برای صادرات فراهم شده است، ادامه داد: کسانی که بتوانند از این فرصت استفاده کنند از این بازار اقتصادی بهره مند می شوند.

وی گفت: در نظر داریم یک میلیارد دلار صادرات داشته باشیم. ما تمام تلاش خود را برای صادرات یک میلیارد دلاری انجام می دهیم.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه ظرفیت لازم برای صادرات یک میلیارد دلاری ایجاد شده است، گفت: شاخص های رشد در بخش های مختلف اعم از کشاورزی، صنعت، صنایع دستی و غیره محاسبه شد.

وی گفت: در حال رایزنی با واحدها و شرکت های تولیدی هستیم تا ببینیم آیا آنها می توانند این رشد را تضمین کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید