رایزنی های هیئت پارلمانی ایران در جمهوری آذربایجان


ساعت: 00:34
تاریخ انتشار: 1401/04/09
کد خبر: 1879713

اعضای هیأت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه کنفرانس شبکه پارلمانی جنبش غیرمتعهدها در باکو با تعدادی از سران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه همایش «شبکه پارلمانی جنبش غیرمتعهدها» در باکو با تعدادی از سران و نمایندگان پارلمان کشورها دیدار کرد.

هیئت پارلمانی کشورمان به سرپرستی عبدالرضا مصری نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه دیدار با «رئیس مجلس الجزایر» و «معاونان مجالس قطر و عراق» دیدار و گفتگو کرد. شبکه ترافیک پارلمانی غیر پیوسته در باکو.

وی با تاکید بر انسجام و تصمیم گیری منسجم گفت: خوشبختانه جلسات موفقی با دوستان ما در کشورهای مختلف برگزار شده و نظرات نمایندگان مجلس همسو با ایران است و باید در راه حل ها از این دیدگاه مشترک دفاع کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان افزود: در این گفتگوها مقرر شد جلسات مستمر دوجانبه و چند جانبه پیرامون سایر موضوعات برگزار شود و امیدواریم این گفتگوها به شکوفایی اهداف جنبش عدم تعهد منجر شود. “

«عبدالرضا مصری» نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی کشورمان امروز چهارشنبه به همراه تعدادی از نمایندگان مجلس برای شرکت در همایش «شبکه پارلمانی» به جمهوری آذربایجان سفر می کند. کشورهای جنبش غیرمتعهدها.

این کنفرانس سه روزه با عنوان «تقویت نقش پارلمان های ملی در پیشبرد صلح جهانی و توسعه پایدار» برگزار می شود.

در این اجلاس هیئت های پارلمانی بیش از 40 کشور و نمایندگان 9 سازمان بین المللی پارلمانی حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید