رتبه بندی معلمان باید در اسرع وقت تعیین شود

رتبه بندی معلمان باید در اسرع وقت تعیین شود

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: دولت پیشنهاد حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و حذف ارز ترجیحی نان، دارو، دام و کالا را مطرح کرده است.

وی ادامه داد: اکنون که ارز ترجیحی هنوز لغو نشده است، قیمت مواد اولیه دام سرسام آور است و تولید در بخش کشاورزی مقرون به صرفه نیست، علاوه بر این مردم اکنون مجبورند برای دریافت دارو در صف بایستند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت کالاهای اساسی سرسام آور است و اگر ارز 4200 تومانی حذف شود، قطعا قیمت ها افزایش می یابد. یکی از استدلال های دولت برای حذف ارز 4200 دلاری این است که در این زمینه فساد وجود داشته است، ما می گوییم باید نظارت ها تشدید شود. نظارت را رها نکنید و در عوض ارز دولتی را به عنوان یک کالای کلیدی حذف کنید.

محموده افزود: دولت و مجلس باید برای مدیریت حذف ارز ترجیحی گام بردارند و این کار را برای چند دوره انجام دهند و اجازه ندهند موج تورمی این موضوع باعث ایجاد هزینه های سرسام آور در جامعه شود.

وی با تاکید بر لزوم رسیدگی به معضل اشتغال جوانان گفت: وزارت آموزش و پرورش به محض مشخص شدن رتبه بندی معلمان، بحث استخدام حق التدریس، خرید خدمات و معلمان از نهضت سوادآموزی را در دستور کار خود قرار دهد. . “

دیدگاهتان را بنویسید