نتایج سرشماری همدان باید در اسرع وقت اعلام شود


ساعت: 19:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813795

مهدی حیدری با انتقاد از عدم ارائه نتایج سرشماری نفوس و مسکن در شهر همدان گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دوستت دارم; مهدی حیدری رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای شهر همدان در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود مشکلات متعدد در حوزه عمرانی و راهداری در همدان گفت:


وی خاطرنشان کرد: سال ها به دنبال احداث پیاده روها و تکمیل آنها بودیم و اگر این موضوع زودتر اجرا می شد، پروژه های زیادی برای تقاطع های غیرهمسطح مدیریت شهری وجود نداشت..


وی با تاکید بر اینکه به نحوی عملیات عمرانی استانی را در چهارراه گدیر و شهید همدانی انجام خواهیم داد، گفت: .


قابل انتقال نیست.


رئیس کمیسیون فنی و ساختمانی شورای شهر همدان نیز گفت: موضوع قطار شهری را می توان هم فرصت و هم به عنوان تهدید به حساب آورد. در بحث امکانات می توانیم در قالب این طرح از بسیاری از بودجه های ملی یا


از حومه شهر استفاده کنید و مدل حمل و نقل و برند و جذابیت جدیدی را به شهر اضافه کنید.


حیدری جانمایی اشتباه قطار شهری را تهدیدی در این زمینه خواند و افزود: در صورت جانمایی نادرست، زیرساخت ها و خروجی های طرح کلی حمل و نقل را تخریب می کنیم و بررسی آن در این حوزه باید مورد توجه قرار گیرد..


وی موضوع ترافیک را از دیگر معضلات آزاردهنده شهر همدان دانست و تصریح کرد: روزگاری ترافیک در شریان ها و در ساعات خاصی اتفاق می افتاد اما اکنون شاهد ترافیک خیره کننده و وحشتناک در محله های کوچک هستیم..


رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای شهرداری همدان ادامه داد: با این روند رشد ترافیک قطعا در سال های آینده با مشکلات و چالش های زیادی مواجه خواهیم شد..


حیدری خاطرنشان کرد: سال 1400 طبق آمار رسمی، تقریبا 11 هزاران و 479 وسیله نقلیه در برابر 690 دستگاه منسوخ شده به خودروهای همدان اضافه شد.


وی با یادآوری اینکه همدان تا کی می خواهد محلی برای تزریق خودروها بدون خارج شدن از مدار باشد، یادآور شد: افزایش خودروها بار سنگینی را در زمینه نگهداری و توسعه معابر عمومی و ایستگاه های اتوبوس به شهرداری تحمیل می کند..


رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای شهرداری همدان گفت: شورای ششم به موضوع جداسازی فاضلاب از رودخانه های همدان به عنوان یکی از میراث طبیعی شهر پرداخته است و اگر دستگاه های دیگر نیز با عزم عمومی کمک کنند.


اگر شهرداری بیاید پنج رودخانه همدان پاکسازی می شود.


حیدری همچنین با انتقاد از عدم ارائه نتیجه سرشماری گفت: نتیجه سرشماری در دل بسیاری از طرح های شهر در طرح کلی و سایر موضوعات سرشماری قرار دارد اما اینکه چرا اعلام نشده جای سوال دارد.!!


وی با تاکید بر اینکه ماه ها از پایان سرشماری که با ابزارهای دیجیتال انجام شده و به طور قطعی خلاصه شده می گذرد، گفت: نتیجه این طرح باید هر چه زودتر به اطلاع عموم برسد وگرنه باید دیده شود.


هدف از اعلام نشدن نتایج طرح سرشماری چیست؟!!


انتهای پیام//

دیدگاهتان را بنویسید