ردپای جریان انحرافی در حادثه مسمومیت دانش آموزی

مرتضی محمودند نماینده خرم آباد در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت پرونده مسمومیت دختران دانش آموزی که در شورای اسلامی در حال پیگیری است، اظهار کرد: صدها تبهکار که به مدارس دختران مظلوم، بی گناه، عفیف و نجیب حمله کردند. سرزمین آن زمان به رحمت خدا به دستور مستقیم رهبری بسیاری از آنها دستگیر شده اند، بسیاری از آنها تحت نظر و بازجویی هستند و متوجه شدیم که پس از این دستور و اقدام بعدی مجلس، آب از آسیاب رفت. این را هم بگویم، باز هم اگر چنین اشتباهی بکنیم، به ویژه با این جنایتکاران، دروغگوها و فرصت طلبان، هیچ تعارفی نداریم، هیچ تعارفی نداریم و به جریان کثیف و انحرافی برمی خوریم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دستگیرشدگان از چه جریانی بودند، حتی زمانی که گفته می شد خود دانش آموزان اغتشاشگر هستند یا اولیای دم در این حوادث دست داشته اند، گفت: همه دانش آموزان را مقصر دانستند و به نوعی این موضوع را کثیف کردند، مثلاً آمدند. من از کلمه Bomback استفاده کردم، اشاره کردم که این مسائل واقعاً امنیت پایدار کشور ما را دنبال می کند، هرکسی که با آن برخورد نکند هم در دنیا و هم در دنیا گرفتار می شود.

وی تاکید کرد: کسانی که این موارد را ایجاد کردند طیف وسیعی از دشمنان و فرصت طلبان بودند. آنها از گروه جریان انحرافی بودند که همه جا معرفی شده است و من به صراحت می گویم که گروه جریان انحرافی برای هیچکس احترام قائل نیستند. بسیاری از آنها دستگیر شدند و در این موارد رهبر انقلاب فرمودند که ما از هیچکس رضایت نداریم و باید به اشد مجازات برسند و به فضل الهی این کار انجام شد.

این عضو شورای اسلامی در مورد شهری که این اتفاقات از کجا شروع شد و چرا اولین بار از قم خبر رسید، گفت: فقط قم نبود، در سراسر کشور بود و تا جایی که می دانم از تهران شروع شد، سپس به قم رسید. قم و آنجا شدید شد، فرقی نمی‌کند که همه جای ایران سرزمین ماست، توجه کنید، می‌گوییم جریان نفوذ و جریان انحراف از این جریان‌ها به کجا می‌رود؟ آنجا می روند که خط مقدم قدرت است، می روند آن را خراب می کنند.

وی یادآور شد: حالا اگر یادتان باشد پشت تریبون تذکر دادم، آن شب رحمت خدا بود که مراجع قم به کمک ما آمدند و فردای آن روز در صحبت های خودش همان حرفی را که این سرباز پشت تریبون زد. تریبون به این فرصت طلبان و مخالفان، مقتدر و با شدت بیشتری بر این افراد اعلام کردند و متوجه شدیم که از آن روز به فضل الهی تیم نظارتی و امنیتی اقدام به دستگیری این افراد کردند و این لطف خدا بود. و این نشانه قدرت امت رحمت است، قوت ملت این مجلس است، تریبون و این نمایندگان، اگر نماینده ترسو بود، نمی تواند نماد این ملت شجاع باشد.

دیدگاهتان را بنویسید