رسانه آمریکایی CBS: اخراج اسکوچیچ به نفع آمریکاست!

رسانه آمریکایی CBS: اخراج اسکوچیچ به نفع آمریکاست!

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران تقریبا چهار ماه قبل از جام جهانی 2022 قطر برکنار شد. اسکوچیچ از فوریه 2020 هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده گرفته است. فدراسیون فوتبال ایران به دنبال جانشینی کوتاه مدت برای مربی دیگری برای جام جهانی است اما چند نامزد داخلی برای جانشینی اسکوچیچ صف آرایی می کنند که انتظار می رود اسکوچیچ معرفی شود. در چند روز آینده

با توجه به زمان باقی مانده تا جام جهانی، داشتن سرمربی با دانش ایرانی در این تیم منطقی به نظر می رسد زیرا آنها بازیکنان حاضر در ترکیب را می شناسند. او همچنین چند ماه فرصت دارد تا به افکار خود در تیم ملی ایران جامه عمل بپوشاند.

با حضور ایران در گروه B با ایالات متحده، این می تواند برای تیم گرگ برهالتر یک امتیاز باشد. وقتی تیم ها چند ماه مانده به جام جهانی مربی عوض می کنند، ممکن است مشکلاتی پیش بیاید. متأسفانه بازی ایران و آمریکا سومین بازی این گروه است و احتمالا تا آن زمان تیم ملی ایران به هماهنگی بیشتری دست خواهد یافت.

اسکوچیچ در مدیریت تیم موفق بود و در 15 بازی از 18 بازی به عنوان سرمربی پیروز شد، اما دو بازی از سه بازی آخر خود را باخت. تابستان سختی برای تیمی با انتظارات رو به افزایش بود زیرا بازیکنان مربی خود را اخراج کردند و یک بازی دوستانه برنامه ریزی شده در ونکوور مقابل کانادا به دلیل تنش های سیاسی لغو شد.

برخی از بازیکنان ایران در برابر اسکوچیچ موضع گرفتند و باخت دوستانه 2-1 مقابل الجزایر را فرصتی مناسب برای جدایی اسکوچیچ دانستند. اگر سرمربی جدید بتواند سبک بازی مشابهی را در کنار هم جمع کردن بازیکنان حفظ کند، می تواند ایران را به حریف سرسخت تری تبدیل کند، زیرا تیم در حال حاضر قوی است، اما در این مرحله چیزهای زیادی در خطر است.

دیدگاهتان را بنویسید