رسیدگی به عملکرد ضعیف بانک های خصوصی در پرداخت هزینه های خدمات ازدواج و زایمان


ساعت: 13:03
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896369

محمدرضا حسین نژاد گفت: با بانک های خصوصی که در پرداخت خدمات ازدواج و ولادت ناکافی هستند برخورد قاطع می شود چرا که طبق قانون همه بانک ها اعم از دولتی و خصوصی موظف به رعایت پرداخت تسهیلات هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شب ترکی از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه ستاد جوانان استان جمعیت اظهار داشت: بر اساس گزارش های رسیده تاکنون بانک های خصوصی سهل انگاری کرده اند، لذا استانداران استان کوتاهی ها را گزارش کنند. این بانک ها می توانند با آنها برخورد کنند که باید اقدامات لازم با آنها انجام شود.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این جلسات بیان شفاف مشکلات است نه به تعویق انداختن اقدامات به آینده.

وی ادامه داد: نهادهای متولی جوانی جمعیت باید با قاطعیت مشکلات را رصد کنند و نتایج آن به ستاد ارائه شود..

استاندار خراسان شمالی در رابطه با مشکل ایجاد شده در سامانه ثبت نام شهرستان مانه و سملگان برای اعطای وام تولد فرزندان به خانواده ها اظهار داشت: این موضوع باید با جدیت پیگیری و مشکل برطرف شود..

وی با اشاره به اینکه سازمان صدا و سیمای استان باید حضور پررنگ و پررنگ تری در پخش برنامه های مرتبط با جوانان داشته باشد، گفت: همچنین دانشگاه علوم پزشکی استان نیز باید نسبت به برگزاری همایش های جوانان در سال 1388 اقدام کند. شهرها و روند آموزشی ادامه یابد.

حسین نژاد با تاکید بر حساسیت موضوع جوانان در کشور گفت: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی بر قوانین این طرح نظارت کامل دارد.

استاندار خراسان شمالی همچنین خاطرنشان کرد: مسئولان باید انعطاف و ابتکار عمل در زمینه مشوق ها و مشوق ها برای تولد فرزندان را از جمله قوانین داشته باشند تا خانواده ها تحت فشار قرار نگیرند..

وی یادآور شد: علاوه بر این راه و شهرسازی خراسان شمالی در رابطه با تفکیک اراضی مشاع باید این زمین ها به گونه ای توزیع شود که شرایط استقلال خانواده ها حفظ شود..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید