رسیدگی به معضل زباله و تکمیل سدها در اولویت دولت است


ساعت: 19:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814719

سید صولت مرتضوی گفت: مشکل پروژه پسماند و فاضلاب و تکمیل سدها یکی از دغدغه های دولت است که بودجه ای برای آن در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سید صولت مرتضوی عصر در جلسه شورای شهر بابل گفت: امیدواریم با ایجاد کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل و ایجاد فرصت های مناسب برای کار در جامعه، رشد بازار پایدار با رشد 8 درصدی داشته باشیم. مدیریت تورم.»

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: زندگی و اشتغال از جمله مشکلاتی است که امیدواریم با همدلی و مدیریت مشکلات بتوانیم آن را حل کنیم.

وی افزود: مشکل پروژه پسماند و فاضلاب و تکمیل سدها یکی از دغدغه های دولت است که بودجه ای برای آن در نظر گرفته شده است و در اسرع وقت مشکل این حوزه را حل خواهیم کرد.

مرتضوی ادامه داد: نتیجه سند تحول فقر و محرومیت و توزیع عدالت، اشتغال زایی، تولید مسکن، توسعه راه ها، افزایش بهره وری در صنایع کشاورزی و غیره خواهد بود.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: در حوزه توسعه کشاورزی وام های بسیار خوبی برای اجرای طرح های آبخیزداری وجود دارد و برای توسعه صنعت کشاورزی استان نیز تسهیلات مطلوب بسیاری در سطح استان ارائه و بازپرداخت می شود.

امام جمعه بابل همچنین گفت: شهر بابل با داشتن جمعیت زیاد و ظرفیت متناسب کشور تنها نام فرماندار ویژه را یدک می کشد و ظرفیت مدیریت خاصی ندارد.

حجت الاسلام حسن روحانی تصریح کرد: مشکل آب یکی از مشکلات این شهرستان است که متاسفانه به دلیل احداث سد البرز این مشکل در آیه شهر باقی مانده است.

وی ادامه داد: این شهرستان در همه پروژه ها پیشگام است اما در اجرا بر خلاف شهرهای دیگر عقب است.

امام جمعه بابل گفت: شهر بابل نیز مانند دیگر شهرهای مازندران پشت برگ های سبز سرکوب شده قرار دارد و برای این شهر با این جمعیت مکان مناسبی نیست.

نماینده مردم بابل نیز در این نشست گفت: امیدواریم با نگاه مثبت دولت، نگرش دولت نسبت به این شهر تغییر کند تا این شهرستان به جایگاهی که استحقاقش را دارد، دست یابد.

مهدی سعادتی افزود: کتاب مقدس یک فاجعه زیست محیطی است که باید از منظر ملی نسبت به این فاجعه زیست محیطی حل شود.

سعادتی ادامه داد: این شهر کم آب خوزستان نیست و جای تاسف است که به دلیل مدیریت ضعیف بسیاری از پروژه های این شهر مانند پروژه فاضلاب در این شهر راکد مانده و پس از چندین سال پیشرفت فیزیکی این امر پروژه او 25 درصد در شهر بود.

نماینده بابل در مجلس با گلایه از حضور وزیر جهاد کشاورزی در بابلسر گفت: انتظار داشتیم وزیر جهاد کشاورزی برای درک مشکلات کشاورزی به شهرستان بابل مهد کشاورزی سفر کند تا شرمنده نشود. از این گروه پرتلاش.”

وی ادامه داد: مشکلات شهر بابل به دلیل ضعف حکمرانی در دوره های گذشته نتوانسته جایگاه خود را به دست آورد و این جای بسی تاسف برانگیز برای این شهر است و اکنون مردم این شهر منتظر نگاه ویژه ای هستند تا شما بتوانید موقعیتی مناسب برای رهایی از درد عقب افتادگی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید