رشته های آزمایشگاهی بین مدارس کهگیلویه توزیع شد + عکس


ساعت: 11:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۳
کد خبر: 1901343

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه بیان کرد:

سرهنگ علی عسگرپور بهش گفت: در راستای حمایت از اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، 41 قلم اقلام آزمایشگاهی به سه پژوهشکده بخش مرکزی چاروسا و دیشمخ عرضه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه، رئیس آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مسئولین، تجهیزات آزمایشگاهی به مدارس این شهرستان اهدا شد. شهرستان کهگیلویه با همت گروه های سازندگی، دانشجویی و علمی پژوهشی ناحیه مقاومت کهگیلویه.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه هدف از این کار را کمک به پژوهشگاه ها متناسب با تعاملات گسترده با مجموعه آموزشی این شهرستان عنوان کرد و گفت: کمک به تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین برای ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش فردی و امروز جمعی از دانشجویان ما شاهد تحویل 41 قلم اقلام آزمایشگاهی به سه پژوهشکده بخش مرکزی چاروسا و دیشمخ بودند.

سرهنگ علی عسگرپور بهش ارزش این اقلام را 2 میلیارد و چهارصد میلیون ریال عنوان کرد و افزود: با توزیع این تجهیزات امیدواریم شاهد شکوفایی و رشد استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان در این شهرستان باشیم. امیدوارم بتوانید گامی در جهت کمک به رشد استعدادهای درخشان بردارید.

رئیس آموزش و پرورش دهدشت همچنین با تاکید بر اینکه بر اساس سند تحول بنیادین آموزش باید همراه با مهارت باشد، گفت: در این راستا یکی از ابزارهایی که دانش آموزان می توانند برای کسب مهارت از آن استفاده کنند، استفاده از آزمایشگاه و کارگاه است.

محمدی جمالی آرند با اشاره به اینکه سپاه همواره در امر تعلیم و تربیت کمک کرده است، افزود: امیدواریم این حمایت و همکاری در تجهیز مدارس و کارگاه های شهرستان ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: داشتن چنین ابزار و وسایل آزمایشگاهی یادگیری را برای دانش آموزان آسان تر، کاربردی تر و احشایی می کند و آموزش را برای دانش آموزان آسان می کند.

جمالی آرند با اشاره به اینکه شهرستان کهگیلویه در خصوص تجهیز آزمایشگاه های تحقیقاتی نیازمند حمایت و همراهی بیشتر است، خاطرنشان کرد: آزمایشگاه های پژوهشی محلی برای تبیین مفاهیم آموزشی هستند و تجهیزات آنها می تواند در ارتقای سطح علمی دانش آموزان شهرستان بسیار موثر باشد. . و کارآمد باشد.


تصاویر اضافی:

45ec849f e9b9 46fb 86e5 437921e4ce45 خبر خاکستری

f2ebae7a f49b 4cc6 ac3d eead85e68860 خبر خاکستری

9c7e6804 3657 4606 b77a c240aaa8e05d خبر خاکستری

7ec3404e 568c 49c1 bb3d 9a4c0b95f4ab خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید