رشد 3.5 برابری صادرات غیرنفتی بندر چابهار نسبت به مدت مشابه سال قبل


ساعت: 08:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1920947

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

قاسم عسکری نسب از افزایش 3.5 برابری صادرات غیرنفتی بندر چابهار در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، قاسم عسکری نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در نشست بررسی عملکرد 9 ماهه بنادر و دریانوردی چابهار گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون صادرات کالاهای غیرنفتی از بندر چابهار نسبت به مدت مشابه پارسال 3.5 برابر رشد داشته است.

وی افزود: مجموع تخلیه و بارگیری کالا در 9 ماهه امسال نسبت به سال گذشته 5.5 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان با اشاره به هماهنگی های انجام شده با گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و همکاری این مجموعه برای ایجاد خطوط منظم کشتیرانی و خدمات رسانی به مبدا و مقصد بندر چابهار، خاطرنشان کرد: خارج و بر روند رو به رشد عملیات کانتینری و رشد آن نسبت به سال گذشته تاکید کرد. : در پی همکاری خوب گروه کشتیرانی و سازمان بنادر و دریانوردی، هزینه حمل و نقل کانتینرها از مبدا و مقاصد جنوب شرق آسیا، هند و کشورهای فارس از خلیج فارس به بندر چابهار کاهش یافته است.

عسگری نسب، ارائه خدمات بهینه تخلیه و بارگیری کلیه گروه های کالایی، کاهش قیمت تمام شده کالا و کانتینر و افزایش تردد محموله ها و کشتی ها در بندر چابهار را برای استفاده بهینه از زیرساخت های ایجاد شده از اهداف اصلی این اداره کل می داند. و توسعه فعالیت ها و تجارت کارهای مربوط به دریا.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید