رصد حرکات نمایشی و فاجعه بار خودروها در یاسوج


ساعت: 13:24
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1892934

فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد هشدار داد؛

سردار کیکباد مصطفی آخرین وضعیت راه اندازی ایست بازرسی و همچنین مطالبات شهروندان در خصوص تردد خودروهای تظاهراتی را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، تعدادی از شهروندان در شهر یاسوج با بیان اینکه چرخش، کورس شبانه، صدای ترمز خودرو همچنان آسایش شهروندان را سلب می کند، افزود: همچنین با اقدامات قانونی، یک تعداد محدودی از مردم همچنان آسایش شهروندان را از طریق بوق های مکرر، صداهای گوش خراش اگزوز و دوره های شبانه سلب می کنند.

این شهروندان ورود پلیس را ناشی از کاهش مشکلات خودروها از طریق آلودگی صوتی در شب دانستند و ادامه دادند: برای جمع آوری و به حداقل رساندن آلودگی صوتی در شب، پلیس همچنان می تواند با اقدامات هیجانی افراد محدود برای آرامش شهروندان تلاش کند که می تواند باعث شود. خطر به خطر انداختن جان افراد دیگر را می توان به حداقل رساند.

فرمانده نیروی انتظامی کوگیلویه ببویرراحمد در گفت و گو با خبرنگار ما در پاسخ به این سوال گفت: یکی از مشکلاتی که همواره رصد و کنترل می شود حرکت خودروها با سرعت غیرعادی است و این سرعت امنیت شهروندان را به خطر می اندازد.

سردار کیکباد مصطفی با بیان اینکه علاوه بر کنترل روزانه برای کاهش این مشکلات، برنامه ریزی های ویژه ای برای برخورد با این دسته از متخلفان در حال پیگیری است، گفت: نظارت بر خودروهای متخلفان در شب و روزهایی که حرکات نمایشی انجام می دهند، انجام می شود. تعطیل نیست و ادامه خواهد داشت در همین راستا میدان انقلاب شهر یاسوج یکی از نقاط هدف پروژه است و اجرای این پروژه در ساعات مختلف شبانه روز پیگیری می شود.

این مسئول در پاسخ به این سوال که آیا در مبادی ورودی کهگیلویه و ببیر احمد پاسگاه ایجاد شده است، گفت: از طریق استاندار اعتبار ویژه ای برای ایجاد پاسگاه ایجاد کرده اند و در حال پیگیری این موضوع هستیم و امیدواریم. امسال می‌توانیم سنگ بنای استقرار پاسگاه را در یکی از محورهای اصلی کهگیلویه و ببیراحمد بگذاریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید