رضایت مدیریت از عملکرد دولت سیزدهم سرمایه اجتماعی است


ساعت: 14:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۱۱
کد خبر: 1894505

محمود حسینی پور بابیان اینکه همه مدیران و کارکنان دولت در سراسر کشور در موفقیت دولت سیزدهم سهیم بودند، گفت: رضایت مدیریت از عملکرد دولت سیزدهم سرمایه اجتماعی است و قدردان این هدیه هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سیدمحمود حسینی پور صبح امروز در مراسم افتتاحیه تالار مرکزی ساری گفت: جایی بود که جامعه هنری در این مکان برای ما صحبت می کرد.

وی افزود: مازندران هنرمندان زیادی تربیت کرده است و در عرصه مردانگی و ایثار بیش از 10 هزار و 400 هنرمند متدین را تقدیم انقلاب کرده ایم.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: این استان شهدا و رزمندگانی را در عرصه های مختلف بین المللی تربیت کرده که در مبارزه با داعش جان خود را فدا کرده اند.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: نمونه های بی شماری در عرصه هنر و ادبیات داریم که می توان به نیما یوشیگه اشاره کرد، بنابراین او در این زمینه بی نظیر است.

حسینی پور گفت: یکی از ویژگی های این دولت پایبندی به وعده های خود است و خوشحالیم که امروز شاهد صدق وعده این دولت در مازندران هستیم.

وی گفت: این مجموعه شریف در مرکز استان برای تعالی هنرمندان مازندران ایجاد شده و تنها متعلق به ساری نیست.

استاندار مازندران تاکید کرد: محل برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری برای معرفی هنرمندان مازندرانی خواهد بود.

حسین پور خاطرنشان کرد: باید به سمتی برویم که در هر شهری مجموعه ای مانند این سالن داشته باشیم.

استاندار مازندران بابیان اینکه همه مدیران و مسئولان دولتی در سراسر کشور در موفقیت دولت سیزدهم سهیم بودند افزود: رضایت رهبری از عملکرد دولت سیزدهم سرمایه اجتماعی است و قدردان این هدیه هستیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در شورای اسلامی نیز به افتتاح تالار مرکزی ساری اشاره کرد و خواستار تبدیل آن به مرکز توسعه فرهنگ و هنر شد.

منصورعلی زارعی با اشاره به راه اندازی این سالن خواستار تبدیل شدن آن به مرکز رشد در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری شد.



04751442 c84e 4277 b074 029e3a913919 خبر خاکستری

وی با اشاره به مشکلات حوزه فرهنگ و هنر بیان کرد: انقلاب ما فرهنگی بود و مازندران در عرصه فرهنگ در رتبه اول قرار دارد.

زارعی یادآور شد: مردم فرهنگی و هنری استان پس از سال ها به آرزوی خود رسیده اند و باید برای ترویج فرهنگ پاسداشت مقدس تلاش ویژه ای کرد.

یکی دیگر از نمایندگان مردم ساری و میاندورود در شورای اسلامی نیز بیان کرد: بیمه نگهداری رسانه های دیجیتال یکی از مطالبات جدی اهالی رسانه مازندران است.

علی بابایی کارنامی گفت: بیمه هنرمندان یکی از خواسته ها و چالش های فعالان این عرصه است که باید به آن رسیدگی شود.

وی افزود: کتابخانه مرکزی مازندران یکی از پروژه های نیمه تمام است که نزدیک به دو دهه عمر دارد و پیش بینی می شود این پروژه در این دولت تکمیل شود.



615369bc 1a2a 4bae ba92 8f002901075a خبر خاکستری

بابایی کارنامی با تاکید بر استفاده از ظرفیت تولید داخلی گفت: همچنین خواستار استفاده از کاغذ یارانه ای در حوزه چاپ و نشر برای تقویت و حمایت از رسانه هستیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در شورای اسلامی با بیان اینکه مازندران استانی قدرتمند و در حال توسعه است، خواستار حمایت ویژه از حوزه فرهنگ و هنر شد.

مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی مازندران نیز در مراسم افتتاح تالار مرکزی ساری اظهار داشت: این مجموعه از ابتدای سال 1385 تاکنون بیش از 140 میلیارد تومان جذب کرده که 80 میلیارد آن توسط این دولت توزیع شده است.

حسین جوادی افزود: این مجموعه نیاز دیرینه هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر مازندران بوده که خوشبختانه امروزه مورد استفاده قرار می گیرد.



72be89d8 2829 4bcb a553 ebf1de27afed خبر خاکستری

مدیرکل فرهنگی ورشاد مازندران خاطرنشان کرد: تالار مرکزی ساری دارای سه سالن برای سه گروه مختلف است و قطعا برنامه های متفاوتی خواهیم داشت.

جوادی ادامه داد: استان مازندران مقصد میلیون ها مسافر است و باید به آن ویژه و ملی نگاه کرد زیرا جامعه هدف ما خارج از استان است.

وی اعلام کرد: اهالی فرهنگ و هنر غرب استان به ویژه کلاردشت، عباس آباد و چالوس نیز مطالبه جدی برای ایجاد تالار مرکزی و حتی ساختمان دارند و امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در این دولت باشیم. به زودی.

مدیرکل فرهنگی ورشاد مازندران گفت: نیازمند ایجاد رویدادهای بزرگ در سواحل استان هستیم که نیازمند حمایت و مشارکت ملی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید