رعایت خطوط قرمز برجام شرط پذیرش نتایج مذاکرات توسط مجلس است/ تصویب لایحه بودجه بر اساس امکانات داخلی


ساعت: 11:11
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817778

علی کریمی فیروزجایی با تاکید بر عزم دولت برای حفظ چارچوب تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب، گفت: رعایت خطوط قرمز برجامی شرط اصلی پذیرش نتایج مذاکرات مجلس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی کریمی فیروجایی در گفت و گو با بالا، با اشاره به آخرین مراحل مذاکرات با برجامی در وین، گفت: به نظر ما مذاکرات خوب، مذاکراتی است که منافع راهبردی کشور را در حوزه های مختلف تامین کند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بر عزم دولت برای حفظ چارچوب تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و خاطرنشان کرد: رعایت خطوط قرمز برجامی لازمه پذیرش نتایج مجلس است.

وی گفت: زورگویی و زیاده خواهی آمریکایی ها در مذاکرات نمی تواند بر عزم کشورمان برای دفاع از منافع ملی تاثیر منفی بگذارد.

کریمی فیروزجایی با بیان اینکه مذاکرات ابزاری موثر در عرصه دیپلماسی است، خاطرنشان کرد: مذاکره کنندگان ایرانی در وین تاکنون نشان داده اند که حفظ عزت، مصلحت و درایت میز مذاکره را یک اصل اساسی می دانند.

او گفت: «آمریکا بی‌اعتمادترین و بدهکارترین کشور جهان است که همیشه به منافع دیگران طمع دارد.

وی گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه پرواز و دیپلماسی به جهانیان ثابت شده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به مشکلات و چالش های اقتصادی کشور افزود: تنها راه برون رفت از مشکلات عدیده اقتصادی تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت های داخلی بیشمار است.

وی با اشاره به هماهنگی دولت و مجلس برای مقابله با تحریم های سرکوبگرانه استکبار علیه کشورمان، افزود: این لایحه بر اساس توانمندی ها و پتانسیل های داخلی تدوین شده و ضمن اجازه حفظ تحریم ها تدوین و تصویب شد.

عضوهیئت رئیسه مجلس یازدهم گفت: اقدامات مناسب دولت سیزدهم و مجلس یازدهم برای اصلاح فرآیندهای مدیریتی و برنامه ای زمینه را برای فتح قله های پیشرفت و اقتدار فراهم کرده است.

کریمی گفت: راهکارهایی برای رفع چالش های اساسی حاکمیتی کشور شناسایی شده و برای بهبود فرآیندها روی میز کارکنان قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید