تصویب لایحه مجرد لایحه بودجه 1401 در مجلس


ساعت: 18:53
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1814071

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (سه شنبه) با مجرد کلیات در لایحه بودجه سال 1401 موافقت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 17 اسفندماه) با تنها نماینده کلیات در لایحه بودجه 1401 موافقت کردند.

از مجموع 193 نماینده حاضر در جلسه علنی مجلس، 173 نماینده با این واحد موافق و 7 نماینده رای مخالف و 3 نماینده رای ممتنع دادند.

مجلس شورای اسلامی لایحه 1401 را در 13 جلسه علنی و طی 13 روز بررسی کرد.

بر اساس مصوبه مجلس، بودجه سال 1401 کل کشور از نظر اعتبارات و مصارف سی و هفت میلیون و پانصد و هشتاد و هفت هزار و هفتصد و نود و سه میلیارد و نهصد و سی میلیون و یک میلیون ریال به شرح زیر است. :

الف- منابع بودجه عمومی دولت بابت درآمدها و نقل و انتقالات دارایی های سرمایه ای و مالی و هزینه های بودجه عمومی دولت بابت هزینه ها و تملک دارایی های سرمایه ای و مالی به مبلغ پانزده میلیون و دویست و هفتاد و سه هزار. هفتصد و چهارده و یک میلیارد و ششصد و سیزده میلیون ریال با احتساب

1- منابع عمومی به مبلغ سیزده میلیون و نهصد و چهل و یک هزار و سیصد و هجده میلیارد و پانصد میلیون ریال.

۲- درآمدهای استثنایی وزارتخانه ها و مؤسسات دولتی به مبلغ یک میلیون و سیصد و سی و دو هزار و سیصد و نود و شش میلیارد و یکصد و سیزده میلیون ریال.

ب – بودجه شرکتهای دولتی، بانکها و مؤسسات غیرانتفاعی مرتبط با دولت از حیث درآمدها و سایر منابع اعتباری به مبلغ بیست و دو میلیون و سیصد و چهارده هزار و هفتاد و نه میلیارد و سه. یکصد و هجده میلیون ریال و بابت هزینه ها و سایر پرداختی ها مبلغ بیست و دو میلیون و سیصد و چهارده هزار و هفتاد و نه میلیارد و سیصد و هجده میلیون ریال می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید