رعایت نکردن قانون رتبه بندی معلمان سردرگمی بیشتر معلمان و مربیان را به همراه خواهد داشت.

رعایت نکردن قانون رتبه بندی معلمان سردرگمی بیشتر معلمان و مربیان را به همراه خواهد داشت.

روز جدید عضوکمیسیون مدنی مجلس شورای اسلامی گفت: همه مسئولان و نهادها تمام تلاش خود را برای رفع بخشی از مشکلات فرهنگیان انجام داده اند اما عدم اجرای قانون رتبه بندی موجب سردرگمی آنها می شود.

سید البرز حسینی، عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه 25 خرداد) در جلسه علنی مجلس طی تذکر شفاهی گفت: وی تصریح کرد: همه ارکان نظام باید متوجه این مشکل باشند.

وی تاکید کرد: اما در جامعه امروز شرایطی به وجود آمده که اذهان مردم به کار دولت و مجلس اعتماد ندارد. امروز مردم بیشتر از وضعیت اقتصادی رنج می برند و جامعه انتظار دارد دولت در این زمینه اقدام جسورانه ای انجام دهد.

عضوکمیسیون مجلس گفت: تنها 5.6 ​​قلم کالای اساسی باید با یک روند مشخص همراه با کمک مردم گران می شد که این اتفاق نیفتاد. امیدواریم دولت این را خلاصه نکند زیرا جراحی اقتصادی قیمت های دیوانه کننده ای دارد.

حسینی درباره آیین نامه رتبه بندی معلمان نیز گفت: باید بدانیم وزیر آموزش و پرورش، دولت، سازمان برنامه و بودجه و مجلس تمام تلاش خود را برای رفع برخی از مشکلات این قشر انجام دادند، اما ادامه این وضعیت این قانون باعث کدورت فرهنگی خواهد شد. مجلس در تلاش است تا قانون رتبه بندی معلمان را اجرا کند تا از مزایای لازم برای آنها برخوردار شود.

دیدگاهتان را بنویسید