رفع آلودگی هوای تهران یکی از برنامه های کوتاه مدت استان است

زمان: 18:15
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775957

استاندار تهران با اشاره به اینکه پایتخت مشکلات و ظرفیت های متفاوتی دارد ، گفت: حل مشکل آلودگی هوای تهران یکی از برنامه های کوتاه مدت استاندار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن منصوری چهارشنبه شب در حاشیه مراسم تودیع و معارفه استاندار تهران ضمن تبریک به مناسبت ایام خاخام و ابراز تأسف از شهادت امام حسن عسگری ، به خبرنگاران:

وی با اشاره به اینکه ظرفیت های زیادی به دلیل جمعیت 14 میلیونی در تهران متمرکز شده است ، گفت: جامعه نخبگان ، روشنفکران و اساتید دانشگاه ، ظرفیت در صنعت گردشگری ، حمل و نقل از مسائل مهم پایتخت است.

منصوری با بیان اینکه چالش هایی وجود دارد که گام به گام و با برنامه ریزی با هم افزایی و تعامل همه دستگاه ها و نهادها و حمایت مردم حل می کنیم ، افزود: یکی از زمینه های جدی که ما در حال بررسی آن هستیم ، حوزه حاشیه نشینی و امثال آن و با دستور جدی دولت برای رسیدگی به برخی از این مسائل.

استاندار تهران به موضوع مهم محیط زیست و آلودگی هوا در کوتاه مدت اشاره کرد و گفت: موضوع آلودگی هوا مشکل جدی را برای شهر ایجاد کرده است و با پدیده وارونگی هوا مواجه خواهیم شد. جلو می رویم.

وی گفت: شعار دولت ، دولت مردمی است که با فروتنی مردم را مورد خطاب قرار می دهند ، زیرا مردم بهترین شناسایی و راه حل ها را ارائه و ارائه می دهند و دولت از مردم حمایت می کند و زمینه حل مشکلات مردم را خواهد داشت. “

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید