رفع موانع تولید و انحلال واحدها از اولویت های قوه قضائیه است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; حجت‌الاسلام عبدالمهدی موسوی رئیس قاضی استان مرکزی در بازدید از شرکت‌های تولیدی و فعالیت‌های دانش‌بنیان آن‌ها اظهار داشت: باید از همه قوت‌ها و ظرفیت‌ها استفاده کرد.

موسوی گفت: با توجه به اینکه استان مرکزی یکی از قطب های صنعتی کشور است، نقش بسیار مهمی در اجرای شعارهای اقتصادی سال دارد.

وی ادامه داد: بیشترین توان و توان ما در استان مرکزی صرف تثبیت وضعیت موجود و جلوگیری از مشکلات جدید و در نتیجه رفع موانع تولید و گره گشایی از مشکلات در اولویت قوه قضائیه و جمعی از مسئولان است. و مقامات ارشد استان مرکزی.

رئیس قاضی استان مرکزی افزود: شعارهای سال بسیار هوشمندانه و هوشمندانه از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شده است و تحقق شعارهای سال موجب تحول در همه بخش ها خواهد شد.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری پس از انتخاب یک دهه شعار اقتصادی در سال جاری بر یک نکته کلیدی به عنوان تولید دانش بنیان تاکید کردند و دانش بنیان بودن برکات بسیاری در تولید دارد که یکی از آنها افزایش بهره وری و در نتیجه تبدیل شدن به یک محصول است. باید در این راستا اقدام اساسی صورت گیرد و خوشبختانه زیرساخت های خوبی در این راستا به برکت انقلاب اسلامی و شعارهای سال گذشته ایجاد شده است که باید کارساز باشد.

موسوی با اشاره به اینکه توسعه، تقویت و جهش تولید با محوریت دانش بنیان برای کاهش هزینه ها و افزایش رشد اقتصادی و بهره وری یک نیاز مهم است، افزود: در این راستا اقدام کنیم.

رئیس قاضی استان مرکزی گفت: تولید دانش بنیان موجب ثبات اقتصادی و استفاده لازم از منابع موجود می شود و قطعا پشتوانه مهمی برای حفظ ارزش پولی کشور و جلوگیری از نوسانات پول ملی خواهد بود.

وی ادامه داد: متاسفانه همچنان در برخی از موانع بروکراسی های اداری دیده می شود که طاعون جهشی است و باعث تقویت تولید و رشد اقتصادی می شود و از این رو رفع بروکراسی های اضافی حائز اهمیت است و قوه قضائیه مصمم به تعامل با دستگاه ها آمادگی کامل دارند. این مسئله را حل کن.

موسوی تاکید کرد: هیچ کار تولیدی به ویژه در حوزه دانش نباید با مشکل بوروکراسی غیرضروری صنعت متوقف شود. این قابل تقدیر است و قوه قضاییه در کنار صنایع در جهش تولید نقش دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید