رمزگشایی نکات برجسته سخنرانی اسکوچیچ

رمزگشایی نکات برجسته سخنرانی اسکوچیچ

متن 415 کلمه ای سرمربی تیم ملی ایران که به صورت ناگهانی و عجیب به زبان فارسی نوشته شده است نشان می دهد اسکوچیچ حتی با اتفاقات ناگواری که رخ داده قصد کناره گیری از تیم ملی را ندارد و چ. سرمربی ایران در جام جهانی 2022 حق اوست. او میداند.

اما شواهد حاکی از آن است که با توجه به اظهارات صریح تعدادی از ملی پوشان و زیر سوال بردن حقانیت اسکوچیچ، مدتی پیش مذاکرات فدراسیون فوتبال با گزینه های جایگزین آغاز شده و تنها سرمربی خارجی که شانس زیادی دارد. در این شرایط روش کارلوس کی روش است

به نظر می رسد اصرار اسکوچیچ برای ماندن در تیم ملی و ادامه کارش بیشتر به قرارداد منعقد شده با فدراسیون فوتبال مربوط می شود. همان قراردادی که در گذشته به ریال بودنش افتخار می کردند، اما ناگهان آن قرارداد تبدیل به دلار شد!

اما واضح است که مبلغی که باید به اسکوچیچ به عنوان غرامت پرداخت شود برای ایران چندان قابل توجه نیست که همین نکته ساده به تنهایی باعث ماندن اسکوچیچ در تیم ملی شود. جلسات پی در پی روسای فدراسیون در وزارت ورزش نیز ثابت می کند که تصمیمات اصولی در این راستا اتخاذ شده است.

اگر مذاکرات فدراسیون با گزینه مورد نظر به نتیجه برسد (که گفته می شود در حال نهایی شدن است)، اسکوچیچ هم پول خود را دریافت می کند و هم مابقی قراردادش.

دیدگاهتان را بنویسید