رهبر انقلاب: ذهن من درگیر موضوع به کارگیری زنان در سطوح مختلف تصمیم گیری کشور است. ما باید راهی برای این کار پیدا کنیم

رهبر انقلاب: ذهن من درگیر موضوع به کارگیری زنان در سطوح مختلف تصمیم گیری کشور است.  ما باید راهی برای این کار پیدا کنیم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: این مسئله بکارگیری زنان فهیم، کارآمد، مجرب، آگاه، دانا و فهیم ما در سطوح مختلف تصمیم‌گیری و تصمیم‌گیری کشور، موضوع مهمی است. البته ذهن من درگیر این سوال است. ما باید راهی برای این کار پیدا کنیم. ما باید راهی پیدا کنیم انشاءالله ببینیم چه می شود کرد.

در آستانه میلاد حضرت زهرا (س)، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه های فرهنگی، اجتماعی و علمی صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش انتخاب، گزیده سخنان حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار به شرح زیر است:

انشاءالله امروز در اینجا جلسه بسیار دلنشین و مفیدی برگزار شد که فواید زیادی برای آینده ما داشت. خیلی خوشحالم که امسال توانستیم این جلسه را برگزار کنیم. پارسال خانمها نامه نوشتند و اعتراض کردند که چرا روز زن را به مداحان اختصاص دادی، خوب الان روز زن خاصیت خاصی ندارد، همینطور در مورد ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها، درست است، اشکال دارد و اگر ما بودیم. زنده است و از این به بعد می شود.

این جلسه یک جلسه کاملاً زنانه و پر از مفاهیم برجسته و عالی تا اینجای کار بود. صحبت هایی که خانم ها کردند خیلی خوب بود و من واقعا از آنها بهره بردم.

پیشنهاداتی بود، انشالله می توانند برای این پیشنهادات راه حلی پیدا کنند. شاید بخشی از این مطالب مربوط به شورای انقلاب فرهنگی باشد، مثلاً در آنجا یا هر جای دیگری مطرح شود. بکارگیری زنان دانا، کارآمد، باتجربه، آگاه، دانا و فهمیده در سطوح مختلف تصمیم گیری کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است. البته ذهن من درگیر این سوال است. ما باید راهی برای این کار پیدا کنیم. ما باید راهی پیدا کنیم انشاءالله ببینیم چه می شود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید