روابط عمومی در خط مقدم جهاد است/ تلاش دشمن برای تزریق ناامیدی به جامعه


ساعت: 15:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839810

دارابی با بیان اینکه روابط عمومی امروز در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد، گفت: امروز در عرصه اقتصادی در نبرد هستیم و اگر سرمایه اجتماعی دولت و نظام رو به افول است باید به نقش خود فکر کنیم. و مطمئن باشید که ما نقش خود را به درستی ایفا نکرده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، افشار دارابی امروز در همایش پاسداشت روز ارتباطات و روابط عمومی که در تالار فرهنگسرای بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: انگیزه، علم و ایمان برای کار پیش رو.

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با بیان اینکه روابط عمومی امروز در خط مقدم «جهاد تبیین» است، گفت: همه ما حوزه هستیم.

وی افزود: در جنگ روایاتی که دشمن آغاز کرد، روابط عمومی تکیه گاه و نقش بسیار مهمی است و امروز فضای مجازی کار را برای ما بسیار سخت و طاقت فرسا کرده است. نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار امروز از مهجوریت فضای مجازی گلایه کرد.

دارابی خاطرنشان کرد: اگر روابط عمومی هر استان در مسئولیت خود و بر اساس فرهنگ، اعتقادات و سلایق مردم و همچنین در عرصه جهاد، تبیین و داستان های جنگی هوشمند باشد، وظیفه خود را در این زمینه به درستی انجام خواهد داد. فضای مجازی بدون شک مشکلی نخواهیم داشت. وی افزود: در جامعه امروزی رسالت اصلی روابط عمومی سازمان های دولتی و غیردولتی در بحث جهاد تبیین و روایت است.

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور از مدیران ارشد و نماینده عالی دولت در استان خراسان جنوبی خواست تا از فعالان روابط عمومی در قوه مجریه حمایت کنند و گفت: روابط عمومی باید چهره را بسازد. خراسان جنوبی برای مردم و ترسیم جهان.

وی با اشاره به ظرفیت های عالی خراسان جنوبی به ویژه در حوزه گردشگری، خواستار همکاری بیشتر مجموعه میراث فرهنگی برای آشنایی با جاذبه های استان در سطح ملی و جهانی شد.

دارابی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز در عرصه اقتصادی در نبرد هستیم و اگر سرمایه اجتماعی دولت و نظام کاهش پیدا کند باید به نقشی که داریم فکر کنیم و مطمئن باشیم که نداشته ایم. نقش خود را به درستی انجام دادیم. : از ابزارهای جدید رسانه، فضای مجازی، بسترهای اجتماعی که توسط دشمن برای تبلیغ علیه ما تشکیل و راه اندازی می شود، باید از این ابزارها استفاده کرد و با دانش روز و فضای مجازی آشنا شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور خاطرنشان کرد: قول می دهیم انواع آموزش ها و برنامه های مورد نیاز برای تقویت توان فکری و تجربی روابط عمومی نهادهای دولتی و خصوصی در استان خراسان جنوبی را با حضور اساتید برجسته.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید