روابط مذهبی و ملی نماد قدرت ماست/ جشنواره غدیر در دورافتاده ترین نقاط برگزار شد


ساعت: 17:40
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884487

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین گفت: روابط ملی و مذهبی ما یکی از نمادهای صلابت نهضت دینی و انقلاب دینی ماست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علی مکواساز معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص بازسازی واقعه غدیر خم و حضور مردم در جشن 10 کیلومتری عید غدیر گفت: یکی از اتفاقات خوب است. که ما در کشورمان داریم، این حوادث و ایام الله است.» روابط ملی و مذهبی ما یکی از نمادهای قدرت نهضت دینی و انقلاب دینی ماست.

وی با بیان اینکه همیشه در این ایام الله اتفاقات بزرگی رخ می دهد، ادامه داد: به عنوان مثال 22 بهمن هر سال پرشورتر از گذشته برگزار می شود. هرچه جلوتر می رویم، اگر جدی تر نگاه کنیم، متوجه حضور گسترده جوانان و نوجوانان می شویم، مثلاً موج عظیمی از مردم دهه نود و هشتاد در مراسم عرفات امسال حضور داشتند.

سردار مکواساز تصریح کرد: اتفاقاتی در کشور ما وجود دارد که هر ساله ادامه دارد، اما این اتفاقات تصادفی نیست و سیر این اتفاقات هرگز نزولی نبوده است.

روابط مذهبی و ملی نماد قدرت ماست.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین گفت: این روابط هر چه پیش می رود قوت می گیرد و این نشان دهنده شکل گیری روحیه دینی، روحیه انقلابی هیئت های مذهبی و همبستگی امت واحده اسلامی است.

وی با بیان اینکه برخی از ایام الله در اقصی نقاط جهان برگزار می شود، گفت: برخی از ایام الله مانند ماه محرم در آمریکا و اروپا نیز برگزار می شود و این یک روحیه انقلابی است که نشان می دهد جهت دل ها به سمت خداست. ما تا جلو می رویم دل مردم به سمت خدا می رود.

سردار مکوا ساز یادآور شد: جریان ایمان به خدا و ایستادگی در کنار ولی فقیه اما متوقف نمی شود و یکی از مهم ترین جلوه هایی که امسال دوباره شکل گرفت غدیر بود. عید غدیر امسال در اقصی نقاط کشور و حتی روستاها برگزار شد و بازخوانی واقعه غدیر خم توسط بسیجیان در 145 نقطه اجرا شد. در عید غدیر امسال همه هیئات مذهبی، مردم، مساجد و حسینیه ها به استقبال دهه امامت و ولایت آمدند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین گفت: جشنواره غدیر در نقاط و روستاهای دورافتاده نیز برگزار شد و اگر با این جمعیت 10 کیلومتری راهپیمایی غدیر در تهران شکل بگیرد و به ملت نگاه کند، جرقه ای است که توسط همان روستاها

روابط مذهبی و ملی نماد قدرت ماست.

وی با اشاره به اینکه غدیر امروز بسیار بیشتر، بزرگتر و پرحجم تر بود، اذعان داشت: این نشان می دهد که قلب همه مردم ما به ولی و خداست.

مقواساز اضافه کرد: هر چه بیشتر کار خود را مردمی کنیم و به گونه ای انجام دهیم که مردم را درگیر کند، نتایج بهتری مانند نتایج حماسه های دفاع مقدس می گیریم.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین گفت: تسلیت و رحمت الهی بر دل پاک مردمی که به عشق حضرت ولیعصر(عج) با ذکر یا علی و برای تحقق جامعه اسلامی قدم در خیابان ولیعصر گذاشتند و قدم برداشتند. .

دیدگاهتان را بنویسید