روحانی: بعد از 5 ماه تنش و اعتراض چه کردیم؟ / نبود تنش در خیابان یا سکوت مردم کافی است؟

روحانی: بعد از 5 ماه تنش و اعتراض چه کردیم؟  / نبود تنش در خیابان یا سکوت مردم کافی است؟

روحانی گفت: 5 ماه تنش و اعتراض گذشت. در این پنج ماه چه کرده ایم؟ اینکه در خیابان تنش وجود ندارد یا برای مردم چمباتمه زدن کافی است؟ دولت 5 میلیون نفر نیست، ما با هم 85 میلیون نفر هستیم

حسن روحانی رئیس جمهور سابق در نشست جمعی با استانداران دولت یازدهم و دوازدهم گفت: 5 ماه تنش و اعتراض است. در این پنج ماه چه کرده ایم؟ اینکه در خیابان تنش وجود ندارد یا برای مردم چمباتمه زدن کافی است؟

و ادامه داد: هدف شاد کردن مردم است. رضایت مردم چگونه حاصل می شود؟ باید چاره ای اندیشید و از افراد و کارشناسان دعوت کرد تا نظر خود را اعلام کنند. حداقل دو سه سال یک بار رادیو و تلویزیون را ملی کردند. از همه گروه ها و جناح ها دعوت کنید تا نظرات خود را بیان کنند.

روحانی افزود: صداوسیما در قانون اساسی دو تکلیف بیشتر ندارد: آزادی بیان و نشر افکار. همه افرادی که افکار و سلیقه های یکسانی ندارند. رادیو باید جایی باشد که همه بتوانند در آن صحبت کنند. در قانون اساسی دو شرط ذکر شده است: موازین اسلامی و مصالح ملی. ما باید این دو را در نظر بگیریم. از رادیو استفاده کنیم و مردم بیاوریم. دولت 3 میلیون یا 5 میلیون نفر نیست، ما همه با هم 85 میلیونی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید