روحیه جهادی و مقاومت ملت ایران دشمن را زمین گیر کرده است/ گفتگوهای ما در موضع قدرت است


زمان: 18:13
تاریخ انتشار: 1401/01/02
کد خبر: 1817139

دولت باید توجه ویژه ای به خوزستان داشته باشد

معاون اول رئیس جمهور گفت: مذاکره ایران با غرب و رفع تحریم ها ایجاب می کند که در موضع قدرت باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محبر معاون اول رئیس جمهور امروز در حاشیه بازدید از منطقه عملیاتی دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت: جهاد جهادگران و فرهنگ مقاومت رمز موفقیت ما در مقابله با دشمن است.

وی گفت: مشکل ما و رویارویی با دشمن ریشه ای است بنابراین این رویارویی با دشمن هرگز از بین نمی رود.

معاون اول رئیس جمهور گفت: برخی فکر می کنند با مذاکره مشکل حل می شود اما اینطور نیست، البته باید مذاکره کرد و تحریم ها برداشته شود.

وی گفت: مذاکره ایران با غرب و لغو تحریم ها مستلزم این است که در موضع قدرت باشیم. دشمن باید بپذیرد که نمی‌تواند ما را نابود کند که با موشک‌های بالستیک به دست نمی‌آید، اما با حمایت و روحیه بالای مردمی به دست نمی‌آید.»

مخبر گفت: در سال های دفاع مقدس اگر روحیه مقاومت مردم نبود موفقیت حاصل نمی شد، این روحیه می تواند دشمن را بگیرد و ما را شکست دهد.

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و به پایداری بیشتر فرهنگ مقاومت در جامعه کمک خواهد کرد.


مخبر: دولت باید نگاه ویژه ای به خوزستان داشته باشد

محمد محبر معاون اول رئیس جمهور صبح امروز در جریان بازدید از این شهرستان از فرهنگسرای دسفول و موزه دفاع مقدس بازدید و از قسمت های مختلف این مرکز بازدید کرد.

مخبر در بازدید مدیریت اسناد مرکز، کتابخانه و قسمت ادبی، فرهنگی و هنری موزه و سایر مطالب به نمایش گذاشته شده در این مرکز، گفت: بودجه فرهنگسراها و موزه های دفاع مقدس خوزستان دارای اعتبار است. سه برابر شد.

وی بیان کرد: استان خوزستان به دلیل درگیری مستقیم در جنگ تحمیلی در عرصه های مختلف به شدت عقب مانده است و باید به این استان توجه ویژه داشته باشیم تا بتوانیم این عقب ماندگی را جبران کنیم.

معاون اول رئیس جمهور گفت: خوزستان بیشترین فرهنگسراها و موزه های دفاع مقدس را دارد اما روند رو به رشد این مراکز به ویژه فرهنگسرا و موزه حفاظت مقدس اهواز در اهواز چندان مطلوب نیست و باید در این زمینه گنجانده شود. این پروژه ها در سطح ملی به این موزه ها کمک کنید تا میزبان خوبی از زائران از سراسر کشور باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید