رونالدو: چطوری بپرم آقای داور؟

این فصل با حضور اریک تناخ روی نیمکت منچستریونایتد، دیدارهای این تیم در لیگ اروپا به مهم ترین دیدارهای کریستیانو رونالدو تبدیل شده است. رونالدو تاکنون بیشتر از لیگ برتر به عنوان بازیکن ثابت در لیگ اروپا به میدان رفته است.

بازی امشب یونایتد مقابل رئال سوسیداد یک بازی مهم برای شیاطین سرخ بود. پسران تنهاچ در صورت پیروزی با دو گل یا بیشتر به عنوان تیم اول پیشرفت خواهند کرد تا از تساوی راحت تری در مرحله بعد لذت ببرند.

در حالی که هواداران انتظار داشتند رونالدو در حمله در کنار گارناچو، مهاجم جوان آرژانتینی برای تیمشان گلزنی کند، ترکیب این دو مهاجم خیلی زود نتیجه داد و در دقیقه 17 پاس کریستیانو به این جوان آرژانتینی توسط او به گل تبدیل شد. این دومین پاس گل رونالدو در لیگ اروپا و دومین پاس گل او در این فصل بود. پس از آن گل شاد پس از گل کریستیانو در این فصل، گارناچو عملکردی را تکرار کرد که به رویای کریستیانو معروف شد تا با استقبال گرم ستاره پرتغالی روبرو شود.

رونالدو: چطوری بپرم آقای داور؟رونالدو: چطوری بپرم آقای داور؟

اما این بازی چیزهای دیگری برای رونالدو در نظر گرفته بود. در دقیقه 72 رونالدو با دریافت کارت زرد به شدت به داور اعتراض کرد. او در یک دعوای سگی با بازیکن سوسیداد به هوا پرواز کرد، اما داور هنگام پریدن و خطا، فکر کرد دستانش باز است. وقتی رونالدو کارت زرد را مقابل خود دید، سعی داشت به داور توضیح دهد که نمی توان با دستان بسته به هوا پرید.

رونالدو: چطوری بپرم آقای داور؟

دیدگاهتان را بنویسید