روند رو به رشد تحرک در نیروی زمینی ارتش ارتقا یافته است

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: ارتقای تحرک با افزایش توان رزمی و تاکتیکی ارتباط مستقیم دارد.

به گزارش خبرگزاری موج


امیر سرتیپ کیومارت حیدری فرمانده نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران ۷۵ دستگاه خودروی سنگین و فوق سنگین اضافه کرد نزاجا که در فرماندهی و پشتیبانی آماد منطقه سوم تهران (شهید یداللهی) برگزار شد، با تاکید بر روند رو به رشد ارتقای تحرک در نیروی زمینی، گفت: ارتقای تحرک ارتباط مستقیمی با افزایش توان رزمی و تاکتیکی دارد و به همین دلیل است. ، در تمامی واحدها به دنبال تحقق این مهم هستیم.

وی افزود: امروز نیروی زمینی ارتش با انگیزه بسیار بالا مسیر خودکفایی و تحرک را طی می کند و این آزمون را در تمامی عرصه های عملیاتی و ماموریت های خود با موفقیت پشت سر می گذارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: نوآوری، خودکفایی، احیا و بازسازی تجهیزات از جمله اقداماتی است که در سال های اخیر به دنبال آن بوده ایم و امروز با اتکال به روحیه الهی و سخت کوشی برای سومین بار ما توانسته ایم خودروهای سنگین و فوق سنگین را به ارتش اضافه کنیم. ارتش را زمینی کنید.

امیر سرتیپ حیدری با تاکید بر امنیت قوی مرزهای کشور خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش وظیفه حفظ امنیت، مرزها و شکاف ها، امنیت و تمامیت ارضی مرزهای بسیاری از مناطق کشور از جمله شمال شرق، غرب را بر عهده دارد. ، شمال غرب، جنوب شرق و جنوب، مسئولیت غرب را بر عهده دارد و با اتکا به تجربه فرماندهان و کارشناسان داخلی، امنیت پایدار را در داخل مرزهای کشور برقرار کرده است.


آیا این خبر مفید بود؟