رویدادهای اردکان در تقویم ملی ثبت شده است


ساعت: 16:23
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812857

شالبافان معاون گردشگری وزارت میراث، فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی به تهیه تقویم مناسبت ها اشاره کرد و گفت: رویدادهای کنجد و زردچوبه را در تقویم رویدادها ثبت می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، علی عسگر شالبافیان پیش از ظهر جمعه در مراسم اختتامیه جشنواره کنجد در اردکان اظهار داشت: گردشگری رویداد محور است و برای ایجاد مقاصد جدید باید جرقه هایی برای توسعه مقاصد گردشگری داشته باشیم.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه رویدادها مانند توسعه مقاصد جدید است، افزود:

شالبافیان صحبت از ایجاد یک مقصد گردشگری را در گام اول توسعه رویدادها دانست و گفت: آنچه برای تقویت جشنواره ها در کشور و اردکان باید بیفتد بحث تداوم آنهاست و هرچه چارچوب منظم و دقیق تر انجام شود بهتر می تواند باشد. به مقصد اردکان کمک کنید.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی از تدبیر اردکانی در توسعه محصولات کنجدی بدون کشت کنجد تقدیر کرد و گفت: اساس.

شالبافیان با بیان اینکه در سال های آینده باید از تمامی کارگاه های کنجد اردکان بازدید شود، افزود: برای غنی سازی این جشنواره ها نیاز به محتوا است، بنابراین تداوم این جشنواره ها نیازمند تولید محتوای گسترده است.

معاون گردشگری با بیان اینکه باید بررسی کنیم که چگونه با اتفاقات مقصد ایجاد می شود، گفت: دبیرخانه جشنواره کنجد باید کارهای مستمر را در دستور کار خود قرار دهد.

شالبافیان با اشاره به اینکه استان یزد با فاصله جغرافیایی شهرهای خود فاصله چندانی ندارد، گفت: این شهرها می توانند مکمل یکدیگر باشند و رقابتی نباشند، بنابراین باید نقش مکمل این شهرها در سند توسعه استان دیده شود.

وی ادامه داد: ارتباط جاذبه های گردشگری استان مقابل مزیتی است که در همه استان ها وجود ندارد. وی گفت: اردکان باید به مقصد گردشگران خارجی تبدیل شود. خواهد داشت.

شالبافیان با بیان اینکه هزینه های تولید و انتشار محتوا به صورت مشمول معافیت مالیاتی تصویب می شود، گفت: این بدان معناست که مدل های اقتصادی مورد استفاده در یزد می توانند با انگیزه اقتصادی وارد شوند، بنابراین از امروز حرکت تولید محتوا را آغاز خواهیم کرد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی به تهیه تقویم مناسبت ها اشاره کرد و گفت: رویدادهای کنجد و زردچوبه را در ارائه رویدادها ثبت می کنیم چرا که اردکان در ارائه فعالیت های بسیار خوبی دارد. “

وی با اشاره به فعالیت های استاندار یزد در حوزه گردشگری گفت: نمایندگان به ویژه رئیس فراکسیون گردشگری باید توسعه گردشگری را نه تنها در استان بلکه در سراسر کشور ابداع کنند و الگوی کشور باشند. .

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه کسب و کارهای کوچک در یزد قابل الگوسازی هستند، گفت: در کنار اقدامات قابل توجهی که در یزد انجام می شود، باید تجربه استان یزد را به عنوان یک تجربه تدوین و منتشر کرد. مدل . . “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید