“رویداد تئاتر ملی سردار آسمانی” در کرمان برگزار می شود

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و جهت گیری اسلامی منطقه شمال استان کرمان ، وی گفت: امسال مصادف است با شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان برگزار می شود. به

در این جلسه مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی استان کرمان ، مدیرکل انجمن تئاتر “انقلاب و دفاع مقدس” ، معاون هنری و سینمایی این اداره کل “فرهنگ و رهبری اسلامی کرمان” حضور داشتند. و تعدادی از اعضای هیئت مدیره و فعالان در کرمان.

محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ اسلامی و رهبری استان کرمان در این نشست با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی از ظرفیت هنر برای ارتقاء مدرسه سردار آسمانی استفاده می کند.

وی ادامه داد: این جشنواره از سال 1377 و با تاثیری که هنرهای نمایشی در شناسایی هرچه بیشتر مدارس دارد آغاز شد. سردار شهید سلیمانی به مردم می گوید ما امیدواریم این جشنواره هر ساله ادامه یابد و بتوانیم جشنواره های مثمر ثمر را برگزار کنیم.

حمید نیلی ، مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس نیز با تشکر از عوامل اجرایی جشنواره کرمان در اجرای موفق دو دوره جشنواره ؛ وی نقاط قوت و ضعف جشنواره را در سالهای گذشته بیان کرد و گفت: باید سعی کنیم با استفاده از تجربیات دوره های گذشته ، نقاط قوت را رنگارنگ تر کرده و نقاط ضعف جشنواره را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: “این جشنواره امکانات زیادی دارد ، به عنوان مثال ما می توانیم قسمت های جانبی آن را بزرگ کرده و مفاهیم جدیدی از جمله فضای مفهومی را معرفی کنیم. ماداوین اجازه دهید حرم و غیره را اضافه کنیم. در این جشنواره با تفکر

دیدگاهتان را بنویسید