رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در زنجان آغاز به کار کرد

ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781328

رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج از امروز (چهارشنبه ۱۳ آبان) همزمان با سراسر کشور در استان زنجان آغاز به کار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; فریدون رحیم پور مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان صبح امروز در مراسم آغاز به کار رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در زنجان گفت: سومین رویداد تولید محتوای بسیج در استان زنجان از ساعت 3 برگزار می شود. تا 5 نوامبر در همان زمان.

وی گفت: این رویداد در 3 بخش بازی موبایل، نرم افزار موبایل و انیمیشن برگزار می شود.

رحیم پور با بیان اینکه از هر بخش یک تیم در مسابقات کشوری و کشوری شرکت می کند، خاطرنشان کرد: مسابقات کشوری در هفته بسیج در تهران برگزار می شود.

وی افزود: به تیم های برتر در استان زنجان جوایزی اهدا می شود و در مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه 4 مشکل برای این رویداد شناسایی شده بود که تولید محتوا حول این 4 موضوع بود، گفت: جمعیت و جوانان، اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید و نگهداری کالای ایرانی و ایران قوی این رویدادی است که شرکت کنندگان و تیم ها بر اساس این موضوعات محتوا تولید می کنند.

5c323993 4bc5 41fb bb92 115bda6ac69a خبر خاکستری

وی با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد گفت: کشف و شناسایی استعدادها، سازماندهی و ادغام تیم های تولید محتوا، استفاده از ایده ها و طرح های جدید و حمایت از طرح ها و ایده ها از اهداف این رویداد است.

عباس بابایی معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در این برنامه گفت: با گذشت بیش از 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزه بی امان و بی امان با نظام سلطه، امروز در رتبه دوم قرار داریم. گام انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را تشریح می کند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پیشتاز در همه عرصه ها به سوی فتح همه قله ها حرکت خواهد کرد، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب در علم، فناوری، فرهنگ، سبک زندگی ، سیاست خارجی، استقلال و آزادی همه جانبه و عزت ملی را به تصویر کشیده اند.

بابایی گفت: متأسفانه نظام سلطه به ما اجازه نمی دهد به اوج برسیم و در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی و نظامی با ما می جنگد و این مبارزه را در دفاع مقدس و سپس در استقرار پایگاه های مختلف آمریکا در ایران شاهد بودیم. منطقه.

4fa25d1a 723b 4441 9e17 b6f166337763 خبر خاکستری

بابایی خاطرنشان کرد: تحریم های بی سابقه ای در عرصه اقتصادی در طول تاریخ ایران اعمال شده و نمونه ای از این تحریم ها وجود ندارد، اما یکی از مهمترین عرصه های مبارزه، بحث فرهنگی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: جنگی نرم، مهیب، ناپایدار و گسترده توسط دشمن با ابزار رسانه ای ایجاد شد. فعال هستند و هم در شبکه های اجتماعی و هم در شبکه های ماهواره ای به وفور دیده می شوند.

وی گفت: دشمن با تمهیدات منظم و سرمایه گذاری های کلان به جنگ آرمان ها، افکار، اعتقادات و ارزش های ما آمده است. اعتماد مردم و سرمایه اجتماعی کشور را ناامید و از بین برد.

بابایی خاطرنشان کرد: ارزش زحمات و وجود شما اینجاست که در صحنه با دشمن می جنگید و زمانی که در راهی که شهدا قدم گذاشتید و همانطور که شهدا با خون خود از یک کشور دفاع کردند، همینطور است. آیا شما.” این بار.

وی افزود: برای حفظ ارزش های والای انقلاب اسلامی به جای 3535 قدم شهدای استان زنجان گام برداشته اید و در نبرد فرهنگی که دشمن با بزرگ ترین گام برداشته است، همین کار را انجام می دهید. توجه و تلاش در این زمینه».

ffd61685 648f 4050 8e47 0099ae963d4e خبر خاکستری

بابایی بیان کرد: برای مبارزه با دشمن در این مناطق و آگاهی بخشی، روشنگری و تبیین این واقعیت که ارکان نیروی دشمن متزلزل شده و جمهوری اسلامی ایران می تواند در دنیا روی پای خود بایستد و می گویند: نه نظام سلطه و هزینه حمایت از مظلوم را به دنیا بپردازیم، ما باید برویم.

وی گفت: ما از نظر محتوا بسیار قوی هستیم. مقاومت در برابر ظالم حرفه مهمی است که در سراسر جهان خریداران دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمنان با ابزاری که در اختیار دارند اجازه نمی دهند این حرف ها به دنیا برسد، گفت: دلیل آن این است که این حرف ها و مقاومت ها خلاف منافع رژیم صهیونیستی در منطقه است. دنیا و رسانه ها علیه ما محتوا نمی سازند و تولید نمی کنند.

وی با بیان اینکه شما نیز باید در این راستا گام بردارید، افزود: زمانی که اطلاعات و مهارت ها و توانایی های فنی خود را تکمیل کردیم، باید بتوانیم در هر یک از حوزه های این رویداد پایه گذاری کنیم تا بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم. .

dd524adc 7c88 414b ac4e 307260aacca7 خبر خاکستری

بابایی خاطرنشان کرد: امروز جمعیت جوان، فهیم و رو به رشد ما متکی به دریافت آثار و محتوای فرهنگی است که همه در این زمینه سهیم هستیم.

وی افزود: اگر اسپانسر و گردش مالی و خرید کارهای انجام شده در دنیا را محاسبه کنید، سالانه میلیاردها دلار در دنیای انیمیشن به فروش می رسد. بازی‌های رایانه‌ای موجود مردم را علیه سیستم ما و ارزش‌های سیستم ما و با یک تیر دو برند تحریک می‌کنند، زیرا هر دو با ایجاد شغل و گفتن حرف‌های فرهنگی خود پول در می‌آورند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در سینما، هالیوود، سریال ها و اپلیکیشن هایی که امروزه به دلیل دستیابی به تلفن های همراه و ارتباطات دیجیتال و اپلیکیشن ها و نرم افزارهای فراوانی که وجود دارد، زمینه هایی هستند که می توانید به آن ها منتقل کنید. پیام انقلاب اسلامی است و پیام شهدا را در آنجا دنبال کنید و منتقل کنید.

وی با بیان اینکه شما درگیر مبارزاتی بی امان بودید، گفت: شما به عنوان کسانی که در این جبهه در خط مقدم فعالیت می کنید برای خود ارزش قائل هستید و امیدواریم در سومین رویداد کشوری بتوانید کارهای شایسته ای خلق کنید و توانمندی های جوانان بسیجی را به نمایش بگذارید. استان زنجان «خودت را به همه نشان بده و در سراسر کشور بدرخش.

بابایی افزود: در این دوره از رویداد آثار در 4 موضوع خواهد بود. محور اول به دلیل تاکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید، محور دوم حمایت از کالای ایرانی و محور سوم تهدید کمبود نیروی کار است. و سوال چهارم ایران قوی است که آن هم از نکات برجسته رهبر معظم انقلاب است.

7e13ddc4 fe11 46be 84e5 f32ce95e31b3 خبر خاکستری

15eb8d71 8371 4192 a84f 0480b3376cd5 خبر خاکستری

bf590fc7 1ee9 4f54 ab76 db1fd4d74ff5 خبر خاکستری

440b73a0 3e38 404b b9f8 665a64191560 خبر خاکستری

17d06ea1 3324 46bb a21a 6ddf64e33589 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید